Sentimente și emoții
@ ZĂU Advertising 🐑
O abordare inovatoare și creativă în domeniul publicității, punând accentul pe o conexiune emoțională puternică între client și audiență. Iată câteva aspecte cheie care evidențiază originalitatea și eficacitatea serviciului.
Personalizare Extremă Folosirea mesajelor specifice pentru fiecare client adaugă un nivel înalt de personalizare. Astfel, consumatorii se simt conectați la un nivel personal și pot percepe mesajul ca fiind relevant pentru ei înșiși. Retenție Îndelungată Promisiunea de a oferi o retenție pe viață mesajelor publicitare este remarcabilă. Această strategie sugerează că nu este doar un alt material publicitar trecător, ci un element care rămâne în posesia consumatorului pentru tot restul vieții lor. Decizie bazată pe emoții Abordarea de a nu influența mintea clientului, ci inima, evidențiază recunoașterea importanței emoțiilor în luarea deciziilor. Apelează la sentimente și emoții pentru a face ca mesajul să fie memorabil și să se conecteze cu publicul. Construirea relațiilor pe termen lung Faptul că mesajul rămâne în posesia audienței pe termen nelimitat sugerează o dorință de a construi relații pe termen lung. Aceasta poate contribui la loialitatea clienților și la implicarea continuă cu brandul în timp. Călătoria emoțională a consumatorului Punctarea pe “conexiunea emoțională” subliniază importanța călătoriei emoționale a consumatorului. Povestea și sentimentele asociate cu brandul devin elemente centrale în relația cu clienții.
Cine își aruncă la coș propria fotografie!?
@zau.advertising Prospectul primește un moment care nu se mai repetă printr-o poză cu el…și implicit mesajul!#zău ♬ sunet original – Zău.ro
Tags: Advertising, Comunicare, Inovaţie, Publicitate, Ținutul Momârlanilor