Optimizare Route to Market
reSTART SAFETY ⚡ Route to Market SIGURANȚĂ
În dezvoltarea gamelor de produse la furnizorul de energie RESTART ENERGY (competitor cu ENEL și EON) am sesizat o oportunitate extrem de mare analizând întregul lanț de valoare al industriei începând de la competiție și până la decizionalul principal în segmentul definit de CASĂ / Smart HOME și anume femeia, soția, mama. Am înglobat în strategia de dezvoltare a lor extinderea de la focusul principal de a vinde ENERGIE transferul spre servicii și produse integrate orientate pe decizia de cumpărare a femeii, soției, mamei și anume SIGURANȚA.
🧠 protecții de plastic prize împotriva electrocutarii celor mici 🧠 becuri din sticlă securizată 🧠 detectori de flacără * tehnologie unică pentru sistemul anti-incediu al casei pentru că flacăra se detectează cu 55 de secunde mai repede decât fumul / situația actuală din industrie * detectori de fum. Acești detectori sunt practic niște siguranțe inteligente în tabloul electric al locuinței 🧠
⚡ENERGY PLAYGROUND 🧠
Pe aceași iterație am asociat ECHIPAMENTE pentru savingul de energie și așa mai departe. Am optimizat arhitectura de brand SAFETY * ENERGY PLAYGROUND, SAVING versus ENERGIA NEAMULUI ROMÂNESC. În acest moment furnizorul de energie are posibilități multiple de a implementa strategia, procesul de vânzări fiind ușor facilitat în primul rând de rezolvarea la nivel strategic a principalelor doleanțe ale principalului decizional.
1. Poate obține profit superior din alăturarea a încă 4 industrii pe lângă industria de bază.
2. Poate domina competiția / o poate chiar elimina prin scăderea costului la echipamentele și serviciile din cele 5 industrii, sub costul de piață al fiecăreia și poate oferii clientului final UN PREȚ MULT MAI MIC pentru O VALOARE INTEGRATĂ MULT MAI MARE adică poate continua cu implementarea tipologiei de strategie BLUE OCEAN care exact acest aspect sugerează, reducerea costului pentru clientul final și creșterea calității serviciilor.
Vezi toată campania⚡reStart SAFETY⚡De la bănățeni pentru bănățeni⚡Hai să povestim letstalk@b2b-strategy.ro despre gamele de produse ale companiei tale 🧠 Blue OCEAN Strategy.
Tags: 4P vs 5C, Analiză SWOT, Blue Ocean Strategy, reSTART Energy, Route to Market, SWOT