Brandul Văii JIULUI
Atribut marcă VALEA JIULUI / Ținutul Momârlanilor – HCL 88 / 2021 Petrila – continuitate Ținutul Momârlanilor – credință, obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate – continuitate. Atribute patrimoniu industrial – Mineriade, Planeta PETRILA – întuneric – miner – agresivitate / pericol. Se observă extrem de clar opoziția celor două direcții de comunicare – patrimoniu industrial – purtătorul implicit al atributelor de marcă care provin din evenimente de tristă aminitire pentru Valea Jiului, mineriadele, în contradicție cu atributul principal care derivă din inițiativa la care UAT Petrila a aderat în 2021 – atribut principal marcă Ținutul Momârlanilor – continuitate – atribute secundare care au scopul de a construi prin comunicare / promovare atributul de marcă principal – obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate, gustul de demult, datini, istorie ✟ Maica Domnului cu Pruncul în brațe – credință ✟
Tags: Ordinul DRAGONILOR 🐉, reBranding, Ținutul Momârlanilor, Valea JIULUI