CAPCANA
Despre potențialul neexploatat din turism. Discutam cu un amic zilele trecute despre experiența lui în Italia unde în sezonul care tocmai s-a încheiat nu a văzut absolut nicio formă de promovare la sezonul de ski. Peste tot erau prezente materiale publicitare aferente sezonului de vară oarecum în contrast cu vreamea de afară.
Capra vecinului & timișoreanul captiv
Dacă putem extrapola, la noi am putea implementa strategia italienilor extrem de simplu dacă nu ar exista “capra vecinului”.
Imaginează-ți în toate unitățile de cazare din Straja un material promo (* un flyer) care să ghideze turistul spre principalele obiective turistice din Țara Hațegului, obiective turistice situate în drumul său spre casă.
Cu fiecare material distribuit de recepție în momentul în care timișoreanul predă camera cresc exponențial șansele pentru turismul de vară și se eficientizează extrem de mult pe termen mediu și lung costurile de promovare turistul fiind captiv mediului direct de promovare.
Acum imaginează-ți ce se poate întâmpla pe termen lung dacă la intrarea în Castelul Huniazilor sau la Sarmizegetusa Ulpia Traiana / Sarmizegetusa Regia (* obiective de tranzit care se vizitează într-o oră) ar fi distribuite materiale cu Circuitul HUNEDOARA, 2 zile în nordul județului pentru aceste obiective care măcar o dată în viață trebuie văzute și 1 zi în Țara Hațegului plus 2 în Ținutul Titanilor.
Capra însă strică treaba…
Tags: Castelul Huniazilor, Hyperborea, Povestea Locurilor, Sarmizegetusa Regia, STRAJA, Strategie Turism, Țara Hategului, Ținutul Momârlanilor, Valea JIULUI