🔥 Centura de siguranță 🔥
Influență vs Atribute 🔥 Marketing Sportiv
Marketingul prin influență este o formă de comunicare care se bazează pe recomandările și plasările de produse de la influențatori, oameni și organizații care au un ajuns la un nivel de performanță mult peste media industriei în care activează. Dacă discutăm despre comunicare discutăm în același timp și despre asocierea atributelor definitorii produsului cu performanțele ieșite din comun ale influențatorului.
🔥 asociere atribute 🔥
În momentul în care atributele mărcii pe care vrei să o promovezi sunt armonizate cu performanțele influențatorului calea spre o relație win win este deschisă. Cum vedem însă și la case mai mari, mai jos în materialul video, nu întodeauna socotelile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg… și de multe ori trebuie într-adevăr să ai o centură de siguranță pentru cazul în care lucrurile merg într-o direcție în care marca ta o să aibă de suferit.
Tags: Avram IANCU, CATENA, Comunicare, Euro 2020, Paul Georgescu, Ronaldo