Un birou fără hârtie…
|
Arhivare fizică
vs arhivare electronică
Dacă NU există:
• persoană alocată pentru procesarea documentelor
• managementul de inventar al documentelor
• procese clare de management al riscului
• spaţiu de depozitare adecvat
* protecţie la umiditate şi incendiu
Pagubele pot să fie inestimabile…
Savedoc dispune de spaţiu avizat de Arhivele Naţionale: protecţie la incendiu, supraveghere video, monitorizare 24 din 24, soluţii de dezumidificare. Prin condiţiile contractuale Savedoc îşi asumă confidenţialitatea absolută a documentelor şi dispune de soluţie de sigilare a lor, soluţie controlată 100% de client.
• avantaje de cost
Beneficiul cel mai evident şi mai vizibil se referă la economiile de costuri pe care externalizarea le aduce. Expertiza nişată a furnizorilor conferă o viteză de execuţie crescută care în mod natural scade costurile şi bineînţeles investiţia necesară.
• siguranţă
Spre deosebire de angajat, furnizorul poate să aibă clauze contractuale mult mai clare.
• flexibilitate
În funcţie de volumul de lucru al tău furnizorul poate să îşi dimensioneze mult mai rapid personalul astfel încât să-ţi asigure flexibilitate. În acelaşi timp creşte viteza de execuţie şi scade costurile pentru tine.
• eficienţă crescută / rapiditate
Expertiza furnizorului îţi aduce garantat eficienţă crescută.
• accesul la resurse calificate
În marea majoritate a cazurilor există o barieră între performanţa medie şi cea superioară. Trecerea la următorul nivel al afacerii tale cu siguranţă depinde de accesul la resurse calificate. Cum ai înţeles deja, acestea pot să-ţi confere eficienţă crescută, rapiditate, flexibilitate, siguranţă şi nu în ultimul rând scăderea costurilor.
• economie pe infrastructură
* şi tehnologie
De ce să investeşti în resurse pe care oricum nu ştii să le foloseşti la capacitate maximă? Mai rapid, servicii mai bune şi reducere de costuri.
Beneficii externalizare arhivă
Externalizarea arhivei conferă
reducere de costuri prin:
• inexistenţa salariilor pentru persoanele dedicate
procesării documentelor şi a managementului de inventar / risc
• reducerea timpului de regăsire documente
• accesul rapid şi securizat la documente
• accesibilitate prin acoperire naţională
• economie spaţiu client
În acelaşi timp prin
arhivare se obţine siguranţă:
• personal avizat obişnuit cu problemele uzuale
ce apar în managementul documentelor
• protecţia documentelor în spaţii avizate de Arhivele Naţionale
• asigurare împotriva dispariţiei documentelor
• protecţie împotriva umidităţii
• protecţie la incediu 24 din 24
|
100 de ani
non profit |
[ susţine ADN-ul românesc ]
* download pachete sponsorizare
Click to tweet: Dependenţa de #hârtie are clar un impact negativ… |
Tags: [ 100 ], [ companii 100% româneşti ], 100 de ani de la MAREA UNIRE, Arhivare, Savedoc