Asa NU se face Social Media in Romania!
Securitatea informatiei? Cum? Personal Branding? Ligia Adam “Security Evangelist” Bitdefender
Nu poti sa iti construiesti Brand Equity-ul pe baza unor conversatii private! …mai ales cand ai titulatura de “Security Evangelist” la Bitdefender…
Cu alte cuvinte procesul de Rebranding prin care a trecut Bitdefender este unul extrem de reusit…ca sa revenim la topicul blogului. Mai sus este un Making Of dragut…!
Ligia Adam » Cum se face Social Media prin State? “A private discussion with David Copperfield”
“Voi face trecerea de la omul care se ocupa de social media și de canalele oficiale de comunicare ale companiei la a fi unul din reprezentanții oficiali ai Bitdefender. Asta va presupune o grămadă de lucruri, de la a răspunde la întrebările jurnaliștilor, la a ține prezentări despre securitate și produsele companiei și până la a fi prezent la tot felul de evenimente și conferințe internaționale. Provocarea e uriașă! » sursa“
De ce scriu acest post? Influentarea tinerilor… ?
- Pentru ca mi-am propus in 2012 sa am timp pentru cele mai flagrante erori in Marketing din Romania si nu am reusit…in 2013 sunt la datorie! 🙂
- Pentru ca din cate am inteles acest “guru din online » Ligia Adam » Security Evangelist at Bitdefender”, este un “formator” de opinie in randul tinerilor…nu am citit acest blog si poate sa nu fie obiectiva concluzia…dar nu consider aceasta “tactica” de brand building un exemplu de urmat pentru generatia urmatoare…
- Pentru ca de multe ori sa intampla erori flagrante si nimeni nu discuta despre ele in nisa de Marketing Strategic din Romania…
- Pentru ca Florin Talpes nu cred ca este incantat referitor la felul in care am asociat eu aceasta confesiune publica a unei conversatii private (with David Copperfield » nu este gluma, cel putin asa arata print screen-urile doamnei “Security Evangelist”) vs reputatia Bitdefender si Securitatea informatiei…chiar daca in contul de Twitter stimata doamna Adam mentioneaza clar “gone digital | Security Evangelist @Bitdefender (these words are my own)”
I-am dat un feedback si lui David Copperfield, cu aceeasi tonalitate “nostima” din “confesiunea publica a Ligiei”…
@d_copperfield Put your underwear! 🙂 @ligiaadam #Romania ligiaadam.ro/2013/cum-se-fa…
— B2B STRATEGY (@B2BStrategy1) January 20, 2013
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: alin vlad, awake, Bitdefender, Brand Equity, branding personal, Cariera, david copperfield, Erori în marketing, Florin Talpes, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, ligia adam, Marketing Online, Marketing Strategic, Reputație, Social Media, softwin, Strategie Social Media