Totul pornește de la un singur cuvânt…
În limbajul curent, înțelesul obișnuit al termenului limită este acela de graniță, frontieră, hotar; figurativ, prin limită se înțelege un punct până la care pot ajunge posibilitățile sau mijloacele cuiva. În matematică, limita unui șir sau limita unei funcții într-un punct este un număr.
Atât în natură cât și în societate, o multitudine de fenomene și procese se supun unor legi care pot fi modelate matematic în raport cu una sau mai multe variabile. Este nevoie de cunoașterea evoluției acestor fenomene, evoluție care exprimată cantitativ implică evidențierea unor creșteri sau descreșteri, a unor valori numerice între care acestea se manifestă, a unor continuități sau discontinuități. Aceste aspecte calitative și cantitative își pot găsi ilustrarea într-o reprezentare grafică, fapt care necesită studierea conceptelor de funcții continue și funcții derivabile, care au ca element fundamental în definirea lor, noțiunea de limită a unei funcții într-un punct.
Gh. Sirețchi, Analiză matematică, Editura didactică și pedagogică.
Miron Nicolescu, Opera matematica, Editura Academiei, București, 1980.
Fără limite
Trenduri… „momentul millennial“
Cu alte cuvinte fiecare dintre noi are o limită chiar dacă discutăm despre viața personală sau în contextul acestui blog despre cea profesională. În viața reală percepem limitele care ne definesc de fapt realitatea care ne înconjoară. Dacă mergem înainte cu iteratia începem să realizăm că fiecare dintre noi ne dorim să nu mai avem limite. Dacă mergem și mai departe în segmentul persoanelor de decizie din industriile din care fac parte consumatorii noștri o să ajungem la generația Millennials – născuți între anii 1981 şi 1999 care în prezent sunt în perioada de maturitate profesională.
De câte ori nu ai auzit următorii termeni: an sabatic, welbeing – work and life balance… team building „momentul millennial“ marchează venirea lor că generaţie dominantă a erei de după criză financiară. Gândesc diferit, sunt adepții tehnologiei iar principalele cuvinte care definesc această generație sunt “fără limite”.
LIMITLESS
Experţi în supravieţuire, alpinisti, traineri, psihologi şi specialişti în diferite domenii creează programe de teambuilding şi training care constau începând de la simple jocuri de echipă, la jocuri mai complexe de strategie, urcarea unui vârf de munte, intrarea într-o peşteră, traversarea unei văi pe tiroliană, parcurgerea unui scenariu de supravieţuire, în funcţie de nevoile şi obiectivele echipei cu care lucrează.
Un punct până la care pot ajunge posibilitățile… limitless.
Acum imaginează-ți, dacă ți-am prezentat până acum cum se poate influență decizia de cumpărare a prospectului tău, cum reacționează el când pe nivel subliminal percepe acele cuvinte care de fapt îl definesc!? Sintetizând, o companie care activează în segmentul tehnologiei – adaugă și motivele raționale ale cuvântului limitless – pentru că până la urmă tehnologia depășește pe zi ce trece orice limita pe care ne-am închipuit vreodată… compania are toate șansele să se diferențieze clar prin sloganul LIMITLESS. Nu?
Dacă mergem și mai departe spre brandul de produs – în momentul în care aceeași companie își construiește o aplicație iar numele produsului devine LIMITLESS – un fel de picătură chinezească – toate eforturile concentrându-se de fapt pe structura echipei lor – flexibilitatea lor, inovația internă și customizarea soluțiilor pentru clientul final… promisiunea atât a mărcii de companie cât și a celei de produs devine – posibilități nelimitate de profit. Cine nu își dorește o astfel de companie ca și partener dar mai ales cine nu își dorește o astfel de aplicație prin care lasă competiția garantat în urmă!?
Tocmai ai analizat procesul
extrem de complex de
♦ reBranding ♦ MoLoSo ♦
Vezi structura mărcilor de produs / companie.
Analizează mai mult despre anatomia arhitecturii de brand.
Click to tweet: O #aplicație prin care competiția rămâne garantat în urmă! #millennials #SEO #PPC #digital @molosoro & @B2BStrategy1 |
Tags: [ limitless ], Agenţie Branding, Atribut brand, Audit Brand, Inovaţie, MoLoSo