Calea spre PIAȚĂTotul începe de la profilul de cumpărător! Ce legătură au stațiile de încărcare a mășinilor electrice cu cetățeanul de rând din comunitatea pe care o reprezinți? Lasă-mă te rog să îți explic! În momentul în care suntem un pic atenți la următoarele date tehnice o să înțelegem: – cumpărătorul potențial al unei mașini electrice are o putere de cumpărare mult peste medie… Cu alte cuvinte dacă vrei să ridici interesul unui consumator de turism premium trebuie să te gândești la toate aspectele în harta de strategie pe care o dezvolți. Ulterior trebuie să sincronizezi în aceași hartă de strategie – calea spre piață / route to market, avantajele în cascadă. Iar la final bineînțeles trebuie să comunici prospectului astfel încât acesta să ia decizia de cumpărare și să monetizezi poziționarea companiei tale, a produselor sau a serviciilor. Hai să facem împreună un exercițiu. Companie: Județul Hunedoara. Impactul asupra mediuluiNu intrăm în detalii referitoare la impactul asupra mediului… producerea energiei electrice necesare propulsiei vs combustibilii clasici dar este clar că la o primă vedere mașinile electrice au un impact pozitiv în calitatea aerului. În consecință, dacă în același timp vrei să anulezi amenințările potențiale din analiza SWOT preliminară, dacă vrei să crești nivelul de trai prin creșterea veniturilor din mediul de afaceri în exercițiul nostru ai o singură cale spre piață… Din cele 69 de primării din județ trebuie să îți faci o hartă de achiziție a stațiilor de încărcare a mașinilor electrice și ai rezolvat fundația hărții de strategie. Ulterior trebuie să și comunici către deținătorii de mașini electrice inițiativa ta și ai împins produsul județului tău spre monetizare: transferul de la industria grea la industria ușoară – turism – prospect premium. |
360 ° Route to MARKETTypically, a CPG company’s routes to market encompass three major activity types: growing activities; sustaining activities; and value-adding activities. The design and operation of an effective go-to-market model depends on a holistic analytic view that incorporates both activities and the functional steps required to execute them. Getting Routes to Market Right. Designing Profitable Go-to-Market Models in Consumer Goods. Carlos Navarro a Booz & Company partner based in Mexico City. [ LET’S TALK ] [ letstalk@b2b-strategy.ro ] |
Click to tweet: Strategie #turism #HUNEDOARA @ADEHunedoara @EUROELECTRIC1 & #routetomarket @B2BStrategy2 #descoperaHUNEDOARA Share on X |
Tags: [ 100 ], [ companii 100% româneşti ], 100 de ani de la MAREA UNIRE, Analiza de Piata, Analiza PEST, Analiză SWOT, B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Booz & Company, Calea spre piață, Daniel ROŞCA, EuroElectric, Poziţionare, Poziţionare BOS, Route to Market, Strategie, Strategie Turism, SWOT