Ciclurile somnului
Formă propusă este o sintetizare a unei forme de fulg în linii sensibile și variații de nuanțe asemănătoare, care pot fi extinse diferit pentru sub-branduri. Simbolul în linii mari reprezintă somnul / starea de confort și relaxare dar mai ales trezirea cu energie, având un incadrament inspirat din perfectă îmbinare a două forme, plin-gol, YIN YANG. Echilibru spre dinamism, forme unduite, ușor și totodată prestant (greutate bine echilibrată). Se știe că somnul se desfășoară în mai multe cicluri, de unde și formele compuse din simbol, toate însă echilibrate armonios cu vecinele ei. În același timp linia ascendentă a simbolului reprezintă continuitate, dezvoltare, evoluție accentuând mesajul primordial al elementului vizual… SLEEP EVOLUTION.
Yin Yang
Deși nu aparat cu aceași frecvența ca și svastica, simbolurile religioase Ying și Yang folosite adeseori în metafizica chineză apar pentru prima oară în Cultura Cucuteni pe un vas de acum 6500 de ani cu o mie de ani înainte de a fi semnalate în China. Chinezii au trimis după anul 2000 specialiști care au examinat cu mare atenție caracteristicile acestei culturi fără a se grăbi să formuleze concluzii. Ulterior, la cererea expresă a Chinei au fost organizate expoziții cu artefacte Cucuteniene pe continentul asiatic. Există o similaritate șocantă între ceramica Cucuteni și cea a civilizației neolitice Yangshao / Huaxia de pe răul galben.
Echilibru spre dinamism în procesele de Branding / reBranding…
We will #reinvent the #blueoceanstrategy. 8500 years of #continuity. #Romania #OldEurope. #YINYANG @B2BStrategy2 Share on X |
Tags: Agenţie Branding, Agentie Branding Bucuresti, Agentie Branding Cluj, Agentie Branding Timisoara, B2B Strategy™, Branding, Daniel ROŞCA, Design, Green Future, Green Future Romania, reBranding