Performanta? “Without Strategy you have no direction, without Innovation you lose relevance.” Greg Satell. Stabilitate si echilibru in recesiune » Diferentiere?

Stabilitate in recesiune?

Diferentiere » Stabilitate » Performanta » Blue Ocean Strategy?

Te invit sa analizezi ultima noastra pozitionare Blue Ocean Strategy si sa iti clarifici cu aceasta ocazie etapele necesare afacerii tale pentru stabilitate si performanta in recesiune.

Durata de analiza a postului este de 5 minute si o sa iti ofere o imagine clara a modalitatilor de diferentiere in recesiune.

Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant? Structura diferentiere / industrie:

Blue Ocean Strategy » Four Actions Framework:

Diferentiere » Pozitionare unica » Terminologie:

Desi nu mi-am popus o serie de posturi in blog, se pare ca exista continuitate si astazi o sa discutam dupa “Sex & Social Media in 2013 » Noncustomers » Vanzari in Recesiune” despre Blue Ocean Strategy » stabilitate in recesiune.

Aceasta tipologie de Strategie are la baza procesul intern de Marketing Strategic si pana la urma scopul ei final este sa dezvolte pozitionarea unica si diferentiata a companiei. Astazi, vreau sa nu mai folosesc terminologia Blue Ocean Strategy sau aspecte din aceasta tipologie de strategie » “4 Actions Framework”.

Vreau sa clarific notiunile si astazi o sa discutam despre:

» diferentiere
» pozitionare unica
» cresterea valorii oferite consumatorului
» reducerea costurilor
» necesitatile companiilor pentru performanta in recesiune
» stabilitate in recesiune » optimizare vanzari?

Pana la final imi propun sa simplific terminologia BOS » Harta pentru performanta in recesiune?

Ce necesitati are o companie in recesiune pentru performanta?

1. Prospecti » piata de desfacere
2. Vanzari » performanta Echipa de Vanzari
3. Produs » Pozitionare » The battle for your mind?
4. Unicitate vizuala » Sa stie sa isi puna in valoare avantajele
5. Diferentiere » Strategie de Dezvoltare » Echilibru intre toate punctele de mai sus?

Sintetizand, pentru performanta in recesiune este nevoie de echilibru. Diferentiere?

1. Prospecti:
– Procese Pull Marketing » Noncustomers
– 3.0 Era » Digital Business?
– Pozitionare si Strategie Social Media
Comunitati

2. Vanzari:
– Strategie de negociere / canale distributie (Route to Market)
– Strategie Negociere Echipa Vanzari
– Abilitati Echipa Vanzari
Sinergie Departamente Maketing & Vanzari

3. Produs / Servicii:
– Branding de produs
– Rebranding
– Design de Ambalaj
Inovatie / Dezvoltare de produse noi

4. Unicitate vizuala
– Identitate
– Design & Copywriting
Strategie de Comunicare
– Advertising

5. Diferentiere
– Strategie de Dezvoltare » Echilibru?

Stabilitate?

Simplificand, in recesiune, pentru stabilitate, o companie are nevoie de echilibru intre toate procesele de mai sus?

Cum trebuie sa iti pozitionezi / structurezi compania pentru stabilitate in recesiune?

Trebuie sa iti structurezi compania pe urmatoarele 3 categorii principale:

» Optimizare Performante Departament Vanzari
» Optimizare Performante Departament Marketing
» Brand Equity Route

Stabilitate in recesiune? Diferentiere? Blue Ocean Strategy?

Scopul Blue Ocean Strategy? Particularitatile acestei tipologii de strategie:

Daca rezolvi ecuatia urmatoarelor 4 puncte, prezentate in imaginea initiala de mai sus, iti garantez ca o sa ai stabilitate in recesiune:

» elimina pentru clientul tau orice risc
» diminueaza costurile
» creste valoarea adaugata a serviciilor tale
» ofera un produs unic in industrie

1. Am eliminat orice risc pentru clientul nostru:

Cum te-am obisnuit iti oferim doua studii de caz care sa iti foloseasca ca si exemplu.

1. Which of the factors that the industry takes for granted should be eliminated?

In industria noastra este cunoscut aspectul impactului scazut al furnizorilor de training in business-ul companiilor. In acelasi timp impactul serviciul de Training in Vanzari nu se poate cuantifica » Return on Investment.

In consecinta clientul nostru nu are nici un risc » necesitatea de Training anuala a Echipei de Vanzari este inclusa GRATUIT in parteneriat!

* Training Echipa Vanzari » 4 zile » maxim 2 module diferite » Gratuit

2. Siguranta & Cost Saving? Suport in implementare:

2. Which factors should be reduced well below the industry’s standard?

Ne asiguram ca sunt puse in practica corect solutiile pe care le dezvoltam impreuna prin sustinerea in implementare a Echipei de Middle Management timp de 3 luni.

* Suport Implementare solutii » Sustinere Middle Management » 3 luni » Gratuit

Suplimentar oferim servicii adaugate (Audit Departament Vanzari & Optimizare procese Vanzari) pentru stabilitatea generala a parteneriatului.

3. Valoare adaugata: Noncustomers? Stabilitate pe termen mediu?

3. Which factors should be raised well above the industry’s standard?

Am rezolvat siguranta pe termen scurt si am scazut costurile!

In continuare o sa ne concentram la stabilitatea pe termen mediu a companiei partenerului nostru.

* Noncustomers » Proces Pull Marketing » Inbound Marketing » Gratuit

4. Similar trebuie sa arate si pozitionarea companiei tale » Produs unic in industria ta:

4. What are the factors that are not currently offered in your industry but should be created?

Impactul atributelor brandului in performanta generala a companiei este un aspect greu de sesizat si cuantificat pe termen scurt.

In consecinta, ca sa avem in vedere si orizontul lung de performanta, oferim posibilitatea de repozitionare gratuita a identitatii de companie sau dupa caz de produs. Pentru linistea si siguranta investitiei clientilor nostri!

* Proces Rebranding » Brand Equity Route » Gratuit

In toata perioada colaborarii sustinem Strategia de Comunicare si Pozitionare spre Era 3.0 prin Social Media Manager alocat gratuit / proiect.

* Strategie si Pozitionare Social Media » Social Media Manager alocat / proiect » Gratuit

Avem o pozitionare Blue Ocean Strategy? Este complicata terminologia?

Am respectat tipologia Blue Ocean Strategy de mai sus? Diferentiere si stabilitate in recesiune?

Suplimentar poti analiza / verifica:

» Agentie Branding: costurile unui proces de Rebranding
» Salariul pozitiilor de Social Media Manager, Copywriter si Designer?
» Costurile cu o Agentie Digitala » Social Media » Inbound Marketing?
» Politica furnizorilor de Business Coaching » facturare / ora
» Costuri / ora de consultanta in Strategie » Agentie Marketing Strategic?
» Cat costa ziua de Training in Vanzari / membru Echipa
» Exista furnizori care sustin clientul lor 3 luni in implementare?
» Agentie Advertising? Costuri?

Apreciez feedback-ul tau!

Alianta Strategica? Parteneriat 24 de luni:

Care este propunerea de valoare pentru prospectii business-ului tau? Alianta Strategica?

Poti analiza suplimentar structura serviciilor noastre integrate si metodologia folosita pentru a continua brainstorming-ul inceput.

Agentie Strategie

Ce vindem noi? Diferentiere? Produs Unic? Siguranta? Alianta Strategica:

Un exemplu pentru propria ta pozitionare?

1. Risc zero
2. Cost saving semnificativ
3. Valoare adaugata » Abordare integrata » Optimizare performante in Marketing & Vanzari
4. Un produs unic in Romania

Cum am reusit in cazul serviciilor noastre si in ultimul proiect de pozitionare BOS?

Expertiza integrata » Marketing Strategic, Strategie & Management in Vanzari:

Testimoniale Strategie Business + Ultima pozitie de angajat. Corporate Sales Manager. Orange Romania:

Ultimul proiect de pozitionare Blue Ocean Strategy:

Route to Market. Strategie Vanzari 2013

Stabilitate in recesiune?

Marti 26.03 o sa discutam despre Digital Business. Complementar o sa iti detaliez doua studii de caz in care am reusit echilibrul proceselor discutate astazi.

Iti stau la dispozitie pentru orice informatii suplimentare / aditionale! Zero obligatii!

2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l! | Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

    Numele (obligatoriu)

    Adresa de email (obligatoriu)

    Telefon

    Subiect

    Mesaj

    Cateva detalii despre viziunea ta:

    Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    Leave a Reply

    More in Blue Ocean Strategy
    Balanced Scorecard vs Blue Ocean Strategy in Romania

    CEO? Balanced Scorecard in Romania, implementare sau Blue Ocean Strategy, definire si implementare, segment unic de piata? Strategie Afacere?

    Branding Produs
    Strategie Dezvoltare 2013

    Totul despre inovaţie în România ...

    Close