22 + 50 + 9
Între stânci cu forme de bătrâni străjeri cu barbă, printre jnepeni şi sute de lacuri ce oglindesc infinitul cerului, în frumoasele legende şi vechi obiceiuri, te regăseşti pe tine. Aici o să laşi în urmă zgomotele şi forfota marilor oraşe, te scufunzi în tăcere, în meditaţie, în pace…
81 de obiective turistice unice în România!
T R A N S F E R U L 🔥
22 de lacuri glaciare 🌊 50 de urieși 🔥 din piatră & 9 cascade 💦 din timpuri imemoriale = transferul de la industria grea / minerit, la industria uşoară, turism, mesteșugărit și produse tradiționale. Strategia de salvare a Hunedoarei este Valea JIULUI, Petroșani fiind punctul central! Toate obiectivele turistice din nordul județului sunt obiective de turism de tranzit, care se vizitează într-o oră, fie că discutăm despre Sarmizegetuse, Castelul Huniazilor sau Cetatea Devei!
Integrând în strategia de turism a județului Valea JIULUI, uriesii din ținutul ancestral al momârlanilor, turismul de tranzit se transformă în pachete integrate de turism iar ponderea încasărilor anuale de 1 milion de euro de la Castelul Huniazilor, 0.5% din PIB-ul de 2.8 miliarde de euro al județului, crește de 50 de ori, finalizând conceptul de transfer de la industria grea minerit la industria ușoară, turism, mesteșugărit și produse tradiționale.
♦ se dezvoltă industriile complementare
♦ locuri de muncă bine plătite
♦ tinerii rămân acasă
Se poate opri
depopularea 💦
HUNEDOAREI 🔥
Povestea la 360 °
Circuitul Lacurilor 💦
Circuitul URIEȘILOR 🔥
Circuitul Cascadelor 🌊
Tags: B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Cascade, Consultanţă Marketing în Turism, Daniel ROŞCA, Lacuri, Povestea Locurilor, Storytelling, Strategie Turism, Ținutul Momârlanilor, Turism, Valea JIULUI