☛ Community Management ☚
Dacia Preistorică (10.300 de membrii) România Multimilenară (2400 de membrii) B2B România (7200 de membrii) Ancient History of Hyperborea (1800 de membrii) Povestea Văii Jiului (1700 de membrii) Ținutul Momârlanilor (2200 de membri) Povestea Locurilor (8493 de fani) Ținutul Momârlanilor (1835 de fani) Romania Old Europe (7314 fani) Archaeology ROMANIA (893 fani) Geto Dacians (13631 de fani) și Grupul de LinkedIn Povestea Locurilor (3236 de membrii) & 7846 de urmăritori tot pe LinkedIn / NFT OLD EUROPE (182 de membrii).
☛ Ultra STORYTELLING ☚
Facebook membrii grupuri 25600 ☛ facebook fani 32166 ☛ linkedin 11082 followers ☛ povestea-locurilor.ro 957 de articole publicate ☛ ținutulmomârlanilor.ro 244 de articole publicate ☛ 9356 de vizitatori unici lunar medie 2021 pe ambele platforme ☛ 6282 de vizitatori unici lunar medie 2022 pe ambele platforme ☛ 2021 trafic povestea locurilor / 93.387 vizitatori unici anual / timp mediu de stat pe site 1:08 minute ☛ 2021 trafic ținutul momârlanilor / 18895 vizitatori unici anual / lansat în august 2021 / timp mediu de stat pe site 0:58 minute ☛ 2022 până ieri inclusiv povestea locurilor 17980 unici ☛ 2022 până ieri inclusiv ținutul momârlanilor 7151 unici.
360 ° Procesul de storytelling în turism 🏹
Tags: Archaeology, B2B Strategy™, Consultanţă Marketing în Turism, Dacia Preistorică, Daniel ROŞCA, Hyperborea, IMEX, NFT, Old Europe, Povestea Locurilor, reBranding, România Multimilenară, Storytelling, Strategie Turism, World Travel Market