Industria cărnii procesate
Structura brandului de produs @ Agil Timișoara
Decizia de cumpărare este influențată în 99% dintre cazuri de anumite procese fie că discutăm despre procesul de marketing clasic, începând de la poziționare – segmentare – brand de produs – design de ambalaj – strategie de comunicare, fie că discutăm de cercul personal de amici care îți recomandă un produs… până la urmă depinde de tine antreprenorule cum îți structurezi strategia dacă discutăm despre un produs din industria de carne procesată și în același timp dacă discutăm despre tine – cumpărătorul – depinde de filtrul personal cum analizezi informațiile structurate ale procesatorilor și cum decizi la final în fața raftului… depinde până la urmă de tine!?
360 ° Salvarea Fermei Ţărăneşti – Leru-i LER – Gustul de demult |
Click to tweet: [ Cum decizi în fața raftului… !? ] |
Tags: Agil Timisoara, Atribut brand, Branding, FMCG, Rotofei, Route to Market, Traditional Trade