Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Astăzi despre video blogging…
* ce legătură există între Rolex şi Toyota?
Abordarea “Lean” de origine Toyota a ajuns un “must-have” pentru companiile care doresc atingerea obiectivelor de excelenţă în performanţă fără investiţii majore sau reduceri masive de personal. Se porneşte de la identificarea tuturor activităţilor care nu aduc valoare clientului astfel generând costuri inutile (pierderi) şi prin organizarea eficace a locului de muncă se ajunge la un sistem integrat capabil să răspundă “Just în Time” cerinţelor clienţilor.
Pe lângă eficientizarea proceselor din producţie se pare că Toyota are o viziune interesantă şi despre evoluţia tehnologiei.
Brandul tău cum îşi spune povestea?
Tweet: “Back to the #Future… #ToyotaMirai.
@Toyota #video #blogging.”
Fabrică de vise » Video Blogging
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Banatica Events™, Storytelling, Toyota Mirai, Update Strategie Digitală, Video Blogging