* materialul alcatuit de UE / disponibil doar pe desktop
De la Marketing Strategic la Vanzari / Profitabilitate
Cum stam la capitolul diferentiatori vs Europa?
O sa te rog sa te uiti la materialul de mai sus, cadru cu cadru.
Ulterior, te rog sa compari la fel, cadru cu cadru urmatorul material:
Este mult mai usor sa construiesti strategia in momentul in care ai “insula”
vs
constructia efectiva a insulei:
Ai nevoie doar de o abordare integrata a procesului de constructie al diferentiatorilor!
* cati oameni vezi in materialul video urmator?
* care este rolul lor?
* de ce Neamt nu este competitia Bucovinei in turism?
* diversitate…
* de ce suntem pe ultimul loc in Europa / pondere turism in PIB?
Felicitari! Mai simplu nu pot sa-ti explic ce este de fapt structura procesului de Marketing Strategic!
Daca ai avut rabdare sa analizezi materialele video, ai inteles si o sa performezi! Succes!
Click to Tweet: “#Turism? De ce suntem pe ultimul loc in #Europa?
Daca ai #rabdare o sa intelegi si o sa performezi! #impreuna”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: #prinNeamţ, Agro Food, Blue Ocean Strategy, Diferentiatori, Echipa, Marketing Strategic, Strategie Vânzări, TraciaLand, UE