AdePlast, Ceramica, Barrier, Cedru… Strategie Marketing Constructii?

Despre strategia AdePlast | Bogdan Pirvu:

Ramai informat(a) » Spam Free

Differentiation & Low Cost… Blue Ocean Strategy (* recenzie)

• generare nevoie de cumparare?

Intentionat am stat in public la prima prezentare a lui Bogdan. Stiam ca o sa ne intalnim la conferinta insa nu am discutat despre structura prezentarilor noastre.

Este doar o coincidenta (?) orientarea ambelor prezentari spre aceleasi puncte de interes.

Mai jos ai inca o confirmare, complementara prezentarii de la conferinta (* elimina “elefantul” din industria ta!)… diferentiere & cost scazut! Am tinut neaparat sa analizez strategia AdePlast:

“AdePlast a înregistrat în primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 mil. lei, în creștere cu 65% față de aceeași perioadă a anului trecut.”

Felicitari!

Bogdan Pirvu, Managing Director, Paint & Plaster Division, AdePlast SA

• pretul, cel mai important punct din Marketing Mix
• daca reusesti sa provoci cererea esti in pole position

* in intervalul 02:09 / 03.07 sonorul lipseste…

Despre AdePlast:

“Controlată de omul de afaceri Marcel Bărbuț și cu un capital 100% românesc, AdePlast a cunoscut o dezvoltare continuă, atât în România, cât și în țari către care exportă, precum țările arabe, Germania, Moldova, Austria, Ungaria sau Ucraina:

La începutul anului 2013, compania AdePlast s-a reorganizat în trei divizii de afaceri. Afacerea se dezvoltă pe trei direcții strategice: Divizia termosistem, Divizia vopsele si Divizia de mortare uscate.

Dufa
În luna martie AdePlast a preluat operațiunile Düfa pentru piața din România și Bulgaria, facând astfel un pas înainte pentru a deveni unul dintre principalii jucători pe piața vopselelor în România.

Coagularea sub brandul AdePlast a diverselor nişe din industria materialelor de construcţii a continuat cu preluarea operaţiunilor din România a producătorului german Schomburg. În luna august AdePlast a semnat preluarea licenţei, producţiei şi distribuţiei pe piaţa autohtonă a producătorului german.”

“Producătorul de materiale de construcţii AdePlast, controlat de omul de afaceri Marcel Bărbuţ, şi-a majorat vânzările pe divizia de termosisteme cu 126% în primul trimestru din 2014, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe seama investiţiilor realizate în 2013 şi a condiţiilor meteo favorabile, în special în luna martie.

AdePlast a înregistrat în primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 mil. lei, în creștere cu 65% față de aceeași perioadă a anului trecut.” Capital

Click to Tweet: “Genereaza nevoia de cumparare si esti in pole position! #Strategie #AdePlast

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Cota de piata generare segment
Recenzie Blue Ocean Strategy

2 zile, un segment nou de piata? Citeste mai mult despre autori: W. Chan Kim & Renée Mauborgne.

The Copenhagen Wheel
Update inovatie » 4 materiale video despre viitor

Blue Ocean Strategy? “You can’t just ask customers what they want and then try to give that to them. By...

Close