Ramai informat(a) » Spam Free
Differentiation & Low Cost… Blue Ocean Strategy (* recenzie)
• generare nevoie de cumparare?
Intentionat am stat in public la prima prezentare a lui Bogdan. Stiam ca o sa ne intalnim la conferinta insa nu am discutat despre structura prezentarilor noastre.
Este doar o coincidenta (?) orientarea ambelor prezentari spre aceleasi puncte de interes.
Mai jos ai inca o confirmare, complementara prezentarii de la conferinta (* elimina “elefantul” din industria ta!)… diferentiere & cost scazut! Am tinut neaparat sa analizez strategia AdePlast:
“AdePlast a înregistrat în primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 mil. lei, în creștere cu 65% față de aceeași perioadă a anului trecut.”
Felicitari!
Bogdan Pirvu, Managing Director, Paint & Plaster Division, AdePlast SA
• pretul, cel mai important punct din Marketing Mix
• daca reusesti sa provoci cererea esti in pole position
* in intervalul 02:09 / 03.07 sonorul lipseste…
Despre AdePlast:
“Controlată de omul de afaceri Marcel Bărbuț și cu un capital 100% românesc, AdePlast a cunoscut o dezvoltare continuă, atât în România, cât și în țari către care exportă, precum țările arabe, Germania, Moldova, Austria, Ungaria sau Ucraina:
La începutul anului 2013, compania AdePlast s-a reorganizat în trei divizii de afaceri. Afacerea se dezvoltă pe trei direcții strategice: Divizia termosistem, Divizia vopsele si Divizia de mortare uscate.
În luna martie AdePlast a preluat operațiunile Düfa pentru piața din România și Bulgaria, facând astfel un pas înainte pentru a deveni unul dintre principalii jucători pe piața vopselelor în România.
Coagularea sub brandul AdePlast a diverselor nişe din industria materialelor de construcţii a continuat cu preluarea operaţiunilor din România a producătorului german Schomburg. În luna august AdePlast a semnat preluarea licenţei, producţiei şi distribuţiei pe piaţa autohtonă a producătorului german.”
“Producătorul de materiale de construcţii AdePlast, controlat de omul de afaceri Marcel Bărbuţ, şi-a majorat vânzările pe divizia de termosisteme cu 126% în primul trimestru din 2014, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe seama investiţiilor realizate în 2013 şi a condiţiilor meteo favorabile, în special în luna martie.
AdePlast a înregistrat în primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 mil. lei, în creștere cu 65% față de aceeași perioadă a anului trecut.” Capital
Click to Tweet: “Genereaza nevoia de cumparare si esti in pole position! #Strategie #AdePlast“
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Adeplast, B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Bogdan Pîrvu, Bogdan Pîrvu AdePlast, Daniel ROŞCA, Marcel Barbut, Redescoperim ADN-ul Romanesc, Renée Mauborgne, Romanian Sales Conference, Strategie Marketing Construcții, Structură Echipă, W. Chan Kim