ROPO @ MoLoSo
* planificarea unei vacanțe circuit
Astăzi discutăm pe scurt despre marketing online, optimizare SEO, performanță PPC, digital, social media, SEO… @ MoLoSo… Mobile Moment pentru piața de travel din România. Despre o agenție de turism digitală & planificarea unei vacanțe. Studiu de caz, vacanță în Hunedoara [ circuit HUNEDOARA ]
Deși rata de conversie, în continuare, este mai mare pe desktop, o strategie corectă de marketing implică o concentrare mai mare în campaniile de mobil. 54% din utilizatorii care au achiziționat pachete turistice (leisure) au declarat că funcționalitatea greoaie și experiența acestora pe versiunea mobilă a site-ului au fost motivul principal pentru care aceștia au finalizat achiziția pe desktop.
Conform comunicatului transmis de Zaga Brand, deși în general interesul pentru vacanțe e crescut în mediul online, în continuare românii aplică principiul ROPO – Research Online, Purchase Offline. Rămâi alături de noi și caută idei, alege-ți destinația, rezervă și ulterior împărtășește experiența ta. Prima etapă, înscrie-te în baza noastră de e-mail. Idei pentru o vacanță unică:
#Vacanțe #circuit / statistici #marketing #online @molosoro, @B2BStrategy1 & @Povestea8500 Share on X |
Tags: Agenţie Digitală, Consultanţă Marketing în Turism, Inbound Marketing, Marketing Online, Mobile Moment, MoLoSo, Povestea Locurilor, PPC, Pull Marketing, ROPO, SEO, Strategie Digitala, Zaga Brand