Competitie B2B » B2C? Transforma prospectul in client prin educatie!

Imagineaza-ti… 2, 3 sau 5 ani inaintea competitiei?

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Trecut, prezent… viitor?

Procesul de Marketing Strategic implica o planificare strategica (* 2 ani inaintea competitiei?) pe un orizont de timp de 3 ani! Cu alte cuvinte pozitionarea companiei reprezinta coloana vertebrala a afacerii.

Cum este starea ta generala de sanatate cand te deranjeaza coloana?

Pentru ca nu-mi place teoria cum deja sper ca te-am obisnuit in ultimii trei ani iti supun atentiei comparativ tendintelor 2014 / 2015, cateva studii de caz & experientele clientilor nostri:

3 ani inaintea competitiei… !

Pozitionare concept publicitate indoor / client, Agentia de Publicitate Badina | Badina, Timisoara.

Astazi o sa intelegi ce inseamna pozitionare & rolul procesului in profitabilitate / stabilitate:

Despre urmatorii 3 ani. Anticipare mediu de afaceri

* ne intoarcem inapoi in timp 3 ani? 😉

Competitie FMCG, Turism, IT, Pharma… B2B » B2C?

In 5 ani nu o sa mai existe vanzatori! * concluzie Romanian Sales Conference 2014

Click to Tweet: “Competitie? In 5 ani nu o sa mai existe vanzatori! @B2BStrategy2″

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

{ origini * rădăcini }
Timişoara în alb & negru
M-a făcut mama oltean ...
Marketingul ca război
The future of mobility ... Rolls Royce
Bugetele de marketing cresc ...

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Simon Sinek
The Problem Solver

"Positioning is what you do to the mind of the prospect." Jack Trout

Malaysia BOS
Cum sa nu ai competitie in turism:

Turism? Malaysia National Blue Ocean Strategy... !

Close