Positioning is what you do to the mind of the prospect.” Jack Trout

The Problem Solver

De ce trebuie sa vindem Evian la pret de Biborteni in Romania?

Pozitionare, Strategie de Brand & Comunicare
*3 studii de caz

Despre pozitionarea [yellow tail] am discutat la Romanian Sales Conference. Este insa interesant de analizat metodologia lui Simon Sinek (“Reverse the order of the information » Why you buy it?”) suprapusa peste pozitionarea si strategia de comunicare a celor 3 branduri:

Click to Tweet:Why you buy it?

Pozitionare, Strategie Brand & Comunicare » The Problem Solver

” … alcohol, in the right amount, does tend to produce the most creative thinking.”

Strategie de Comunicare The Problem Solver

Cum crezi ca o sa evolueze brandul The Problem Solver in intervalul 2015 » 2018?

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

People don’t buy WHAT you do; They buy WHY you do it ! Simon
Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
* lansarea LIVE a noului Brand de Ţară ROMANIA OLD EUROPE.
Procesul de product management / branding la 360 °
Structură Conferință 🔥 Destinații Vizionare 🔥
Geneza Europei ۞ CUCUTENI

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Malaysia BOS
Cum sa nu ai competitie in turism:

Turism? Malaysia National Blue Ocean Strategy... !

valuri, dunare 2015
Strategia Dunarii: reputatie, strategie brand & comunicare!

Va multumesc pentru experienta Ovidiu & George!

Close