(reSTART) reBranding ROMÂNIA

Lecția de patriotism

Lecția de identitate
națională 🇷🇴 reBranding 🇷🇴

PATRIOTÍSM s. n. Sentiment de dragoste și devotament față de patrie și de popor, statornicit în decursul istoriei. [Pr.: -tri-o-] PATRIÓT, -Ă, patrioți, -te, s. m. și f. 1. Persoană care își iubește patria (1) și luptă pentru apărarea și prosperitatea ei… pagina 7, tabelul 2, pozitia 6, coloana 2 -36 de miliarde de USD.

Astăzi despre principii puternic înrădăcinate în 🇷🇴 neamul românesc 🇷🇴 patrioți și patriotism. În branding totul începe de la un singur cuvânt, unul singur! Pe scurt… în momentul în care construiești arhitectura unei mărci identifici principalele game de produse, dezvolți diferențiatorii și profilezi acele game peste o nișă de consumatori potențiali bineînțeles având în vedere și modalitatea tehnică de a ajunge la ei, canalele de vânzări. În studiul nostru de caz OLD EUROPE am identificat în timp singurul cuvânt pentru marca Old Europe și acela este CONTINUITATE.

360 °

Branding / reBranding
HAMANGIA 3500 – 4000 î.Hr.
Vădastra, Turdaș Vinča & Cucuteni
5.000 î.Hr., 5.500 î.Hr. & 6.500 î.Hr.




🇷🇴 reBranding ROMANIA 🇷🇴
Un proiect CSR B2B Strategy

* citește mai departe:

Dacopatia, un substitut de identitate ... !
* how to create 89,042 new jobs in ROMANIA * Blue Ocean Strategy
Care este preţul corect al serviciilor tale?
[ reBranding ]
[ vezi mai mult despre sesiunile noastre de training ]
360 ° Blue Ocean Strategy în turism

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in R⊕Mania's Lost Heritage
Optimizare Pozitionare Brand Daniel Rosca B2B Strategy
„Greaua moştenire“

reSTART România 💙💛❤ reBRANDING România

Petrosani Impreuna
reSTART PETROȘANI

360 ° Strategie Dezvoltare Valea JIULUI

Close