Mai există vânzători… ?

Utilizarea SMS-ului în procesul de vânzări

Procesul
de vânzări
de la distanță
în ♦ pandemie ♦

D I G I T A L I Z A R E

Utilizarea mesajelor text la locul de muncă a crescut cu 62% din 2014. 61% dintre partenerii de afaceri acceptă această formă de comunicare. 95% din textele de la firme sunt citite în 3 minute de la trimiterea mesajului SMS. Timpul mediu de răspuns pentru mesajele SMS text este de doar 90 de secunde. Trimiterea a trei sau mai multe mesaje SMS text cu informații utile după contactul inițial poate crește rata de conversie cu până la 328%. Aceași logică se păstrează și pentru formele moderne de sms marketing / what’s up marketing, viper, skype în abordarea customizată B2B / corporate.

Cele mai mari greșeli în structura ciclului de vânzări, SMS text inclus sunt:

♦ utilizarea abrevierilor sau a limbajului de jargon
♦ trimiterea SMS-ului în momente necorespunzătoare
♦ utilizarea a prea multor personaje (peste 160 de caractere)
♦ utilizarea de gif-uri sau emoticoane atunci când relația este la început

Rămâne întrebarea, ce informații utile trimiți după primul contact!?

♦ cum ai structurat blogul de companie?
♦ care este vocea brandului?
♦ … dar diferențiatorii?

Surse: InsideSales.com, Velocify, Hubspot, CTIA, Forbes.

[ 360 ° training vânzări prin telefon ]

* citește mai departe:

Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare ...
Pilele, rudele, amantele, cunoştinţele … sunt numai potrivite pentru o asemenea experienţă ...
[ 20.000 decizionali ‪B2B * promovare prin advertoriale & bannere pe blog‬ ]
Beneficii externalizare arhivă @ Savedoc
Video prezentare companie, unităţi de producţie, servicii … video storytelling ?
[ route to market * audit gratuit ]

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
20 de secunde Route to Market @ BGS
3 resurse pentru 2020

Sinergia proceselor de marketing & vânzări [ matricea 10 ]

Concept sedinte de vanzari la GALLA Events
Ședințe de vânzări la GALLA

360 ° module de training în vânzări

Close