Storytelling vs The battle for your mind » Mai exact, rolul pozitionarii in influentarea consumatorului. “Tell the truth, spin a story, make it work… “

Strategia ta de Marketing este copiata?

Controleaza perceptia consumatorilor prin storytelling!

Mai jos sunt toate resursele de care ai nevoie pentru definirea strategiei din 2014.

Incepem cu McKinsey, “Mastering the Building Blocks of Strategy”, continuam cu Accenture “Retail Technology Vision 2013”, trecem prin “The End of Retail”, The Boston Consulting Group si finalizam cu noua provocare personala / afiliere, Strategy Consultant, din cadrul Gerson Lehrman Group:

Gerson Lehrman Group:

Ai nevoie doar de atentie si un pic de timp pentru un 2014 mai echilibrat! Succes!

Anticipare, transparenta & pozitionare?

“Lesson: Tell the truth, spin a story, make it work… “

Care este focusul principal al CEO-ului pentru 2014?

“Executives also need a point of view on how the future may unfold (forecast)…”

Provocarea ramane pe nivelul strategic al afacerii si in 2014:

Nu se schimba prioritatile in 2014 vs 2013: +1000 de opinii » Definire Strategie

Cum poti prin Marketing sa contracarezi strategia competitiei?

Blue Ocean Strategy » The Big Picture, not The Numbers

The battle for your mind » Trebuie sa domini perceptia consumatorului:

Unde greseste competitia ta cand iti copiaza diferentiatorii?

Pozitionare vs competitie? Au mai ramas 2 locuri:

Sinergie expertiza externa / interna:

Zero obligatii » Audit Gratuit » Programeaza-l!

Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania

Multumesc pentru timpul tau!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

    Numele (obligatoriu)

    Adresa de email (obligatoriu)

    Telefon

    Subiect

    Mesaj

    Cateva detalii despre viziunea ta:

    Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

    Leave a Reply

    More in Blue Ocean Strategy
    Digital, tehnologie
    Tu cum folosesti tehnologia? The battle for your mind?

    Impactul tehnologiei? “Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker. Nu iti lega la ochi Echipa...

    Despre siguranta alimentara
    Siguranta alimentatiei?

    “If you are what you eat, and especially if you eat industrial food, as 99 percent of Americans do, what...

    Close