Connected consumers » Accenture Technology Vision 2013
Pentru prima oara de cand am lansat blogul o sa publicam doua posturi in aceasi zi.
Va pregatim ceva interesant pentru Black Friday. 🙂 Ca sa intelegi ce inseamna astazi mediul digital in care eMag vinde in 3 minute masini de 50.000 euro te invitam sa analizezi trendurile industriei.
Evolutie mediu digital in Romania, 2011 » 2014:
Ernst & Young Romania: “Studiul analizează răspunsurile a 173 de reprezentanţi ai unor companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acesta îl are în prezent în activitatea lor. Studiul are la bază un chestionar aplicat în perioada 22 august – 10 octombrie 2013.
Organizaţia dumneavoastră are un departament special pentru comunicarea prin social media?”
61% Nu » » » 39% Da
Nu stiu ce sa spun despre procentele EY…
In vest 39% nu au Departament de Marketing… 🙂
Strategie Digitala » Social Media 2014?
Pot estima insa structura procentului de 39%… multinationale vs companii autohtone. Cum reusesti in 2014 vs Strategia lor? Atentie, discutam despre Departamente de Social Media, nu despre Departamente de Marketing! 🙂
Te mai poate ajuta pentru definirea strategiei digitale din 2014 si:
» The battle for your mind / Storytelling
» Transparenta » The Naked Brand
» Sex & Social Media
Complementar, definire strategie digitala 2014 » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania
* stai alaturi de noi, astazi o sa ai o supriza placuta, Black & Orange Friday. 🙂
Multumesc anticipat pentru timpul tau!
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: Accenture, Accenture Romania, Accenture Technology Vision 2013, Agenţie Digitală, Anticipare, Black Friday, Deloitte, Deloitte Digital, Departament Marketing, Digital, Digital Business, eMag, Ernst & Young, Ernst & Young Romania, EY, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Internet, Internet Marketing, Marketing Online, Social Media, Social Media 2013, Strategie Social Media 2014