Cum contribuie compania ta in Cifra de Afaceri a clientilor? 2013?
Un scurt review al Conferintei de Marketing B2B 2012, Athenee Palace Hilton, Bucuresti, de la care tocmai ne-am intors:
Am prezentat 6 intentii strategice pentru profitabilitate in 2012 / 2013. Extrem de multe informatii utile, speakeri cu experienta relevanta in Business Development! In viitor aceasta tipologie de conferinta urmata de un Workshop o sa aiba un impact mult mai mare in comunitatea de business:
Am sintetizat pentru audienta de business din Romania concluziile prezentarii noastre.
Concluzii pentru performanta companiilor 2012 / 2015:
1. In 2012 include in procesul propriu de Marketing Strategic notiunea de anticipare.
2. Anticipand o sa reusesti sa te diferentiezi fata de competitia ta si o sa reusesti sa evadezi din lupta de querilla clasica.
3. Incearca sa iti raspunzi la intrebarea:
Cum contribuie compania mea in Cifra de Afaceri a clientului meu? Cu siguranta o sa gasesti calea spre dezvoltare in recesiune in urma analizarii raspunsului!
4. Incepe sa pozitionezi notiunea de Marketing Online din P-ul Promotion – Mix Media – PR in cel de Plasament.
5. Marketing Online, Social Media, Blogging…noile canale de distributie ale viitorului.
6. Adaptive Advantage – The Boston Consulting Grup vs Harta Profitabilitate 2012 – B2B STRATEGY: planificarea strategica pentru 5 ani sufera modificari conceptuale.
A. Foloseste mediul online pentru cercetare, testare, satisfactie clienti, feedback in timp de real, dezvoltare comunitati, diferentiere, monetizare.
B. Incurajeaza echipa ta sa inoveze.
C. Resursele Umane in 2012 o sa reprezinte unul din cei mai importanti diferentiatori in business.
D. Capacitatea de reactie la modificarile mediului economic, alt diferentiator decisiv.
Tendinte Business 2012 – 2013. Adaptive Advantage vs Harta Profitabilitate.
A fost interesant!
Felicitari Cristian Manafu si Evensys pentru organizare.
Weekend placut!
Business Coaching 2012 – 2015? Management Strategic » Marketing Strategic:
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: Adaptive Advantage, Aneta Bogdan, Anticipare, Blue Ocean Strategy, Brandient, Business Strategy, Creativitate, Cristian Manafu, Daniel ROŞCA, Diferentiere, Ema Grigore, HR Strategic, Inovaţie, Marketing 3.0, Marketing B2B, Marketing Strategic, Prin Tara, Strategie Resurse Umane, The Boston Consulting Group, Viziune