Copywriting? “A copywriter should have ‘an understanding of people, an insight into them, a sympathy toward them.” George Gribbin. Images & Words?

Design & Copywriting

Strategie Brand? Codul emotional al culorilor in Branding:

Structura procese Design » Copywriting:

Integram latura noastra de Design cu cea de Copywriting pentru ca sunt principalele surse generatoare a procesului de Diferentiere in etapa de implementare a Strategiei de Marketing iar sinergia celor doua roluri este esentiala pentru rezultatul final.

In perioada 2013 » 2016 dezvoltarea comunitatilor in jurul Brandului este singura solutie pentru stabilitate pe termen mediu si lung.

Noncustomers » Pull Marketing » Generare nevoie de cumparare » structura proces:

0. Concept Strategie Comunicare
1. Captarea atentiei
2. Interes / segment audienta
3. Unicitate » punerea in valoare a diferentiatorilor din Strategia de Marketing
4. Implicare » Engagement » Emotional » Generare nevoie cumparare
5. Reactie
6. Non-agresivitate
7. Ciclicitate / Obiective Vanzari & Obiective Brand Equity Route

Design & Copywriting vs Procese integrate de Marketing Strategic?

Agentie Marketing Strategic, structura proces:

4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]