O zi din viata unui agent de vanzari… cea mai mare temere, teama de esec?

Multi Level Marketing… brainwash?

Cea mai mare eroare in MLM… agresivitatea vanzatorului!

The 10 Big Lies of Multi Level Marketing

#1: MLM is a business offering better opportunities for making large sums of money than all other conventional business and professional models.
#2: Network marketing is the most popular and effective new way to bring products to market. Consumers like to buy products on a one-to-one basis in the MLM model.
#3: Eventually all products will be sold by MLM, a new form of marketing. Retail stores, shopping malls, catalogues and most forms of advertising will soon be rendered obsolete by MLM.
#4: MLM is a new way of life that offers happiness and fulfillment. It is a means to attain all the good things in life.
#5: MLM is a spiritual movement.
#6: Success in MLM is easy. Friends and relatives are the natural prospects. Those who love and support you will become your lifetime customers.

#7: You can do MLM in your spare time. As a business, it offers the greatest flexibility and personal freedom of time. A few hours a week can earn a significant supplemental income and may grow to a very large income making other work unnecessary
#8: MLM is a positive, supportive new business that affirms the human spirit and personal freedom.
#9: MLM is the best option for owning your own business and attaining real economic independence.
#10: MLM is not a pyramid scheme because products are sold.

Date statistice?

“Hope Is Not a Strategy.” Rudy Giuliani

The Times: „Investigațiile guvernului afirmă că au descoperit că doar 10% din agenții Amway din Marea Britanie fac profit, cu mai puțin de unul din zece agenți vânzând măcar un singur obiect din produsele grupului.”

Scheibeler, un membru de nivel înalt „Smarald” al Amway: „Judecătorul britanic Norris a stabilit în 2008 că dintr-o populație de 33 000 de IBO [Independent Business Owners], ‘doar în jur de 90 aveau suficiente încasări pentru a acoperi costurile clădirii propriei afaceri.’ Aceasta este o cotă de pierderi reprezentând 99,7% din investitori.”

Newsweek: bazându-se pe propria declarație de venituri a Mona Vie din 2007 „mai puțin de 1% au obținut comisioane iar dintre aceștia mai puțin de 10% au câștigat mai mult de 100 USD/săptămână.”

Business Students Focus on Ethics: „În SUA, venitul anual din sistemul MLM pentru 90% din membrii MLM este nu mai mult de USD 5000, ceea ce este departe de a fi suficient pentru a constitui un mijloc de trai (San Lian Life Weekly 1998)”

USA Today :„În timp ce potențialul de câștig variază funcție de companie și talentul în vânzări, DSA afirmă că venitul median anual pentru cei implicați în vânzări directe este de USD 2400.”

Într-un articol din 15 octombrie 2010 afirma că documentele unui MLM numit Fortune lasă să se vadă că 30% din reprezentații lui nu câștigă nimic iar 54% din restul de 70% câștigă doar 93 USD/lună. Articolul afirmă de asemenea că Fortune este cercetat de Procurorii Generali din Texas, Kentucky, North Dakota și North Carolina iar în viitor din Missouri, South Carolina, Illinois și Florida în urma plângerilor contra acestei companii.

Un articol din 10 februarie 2011 afirmă „Poate fi foarte dificil, ba chiar imposibil, pentru cei mai mulți oameni să câștige mult prin vânzarea directă de produse către consumatori. Iar la câștiguri mari se referă adesea cei care recrutează membri.”

„Roland Whitsell, un fost profesor universitar de afaceri care a cheltuit 40 de ani pentru a cerceta pericolele marketingului multi-nivel:” „Ați avea dificultăți să descoperiți pe cineva care face mai mult de USD 1,50/oră, produsul primar fiind șansa. Cea mai puternică și mai tare forță motivațională de azi este falsa speranță.”

Walter J. Carl a afirmat într-un articol din 2004 din Western Journal of Communication că „organizatiile MLM au fost descrise de unii drept secte (Butterfield, 1985), scheme piramidale (Fitzpatrick & Reynolds, 1997), sau organizații pline de dezinformare, amăgiri și comportament imoral (Carter, 1999), cum ar fi folosirea discutabilă a discursului evanghelic pentru a promova afaceri (Hopfl & Maddrell, 1996) și drept exploatarea relațiilor personale în scop de câștig financiar (Fitzpatrick & Reynolds, 1997).” În China, voluntarii care lucrau pentru a salva oamenii căzuți pradă unor astfel de scheme au fost atacați corporal.

Datorită acestor motive, a încuraja recruții să recruteze mai departe oameni care să le facă concurență i-a condus pe unii să afirme că cele mai bune MLM-uri moderne nu sunt decât scheme piramidale legale cineva afirmând chiar: „companiile de marketing multi-nivel au devenit o formă acceptată și legală de schemă piramidală în Statele Unite ale Americii”  în timp ce altcineva afirma: „marketingul multi-nivel, o formă de schemă piramidală, nu este neapărat fraudulos.”

Adesea, astfel de „vânzări” nu sunt vânzări reale ci mai degrabă „vânzătorul” cumpără cantitatea minimă cerută pentru ca să satisfacă cerințele de recompensare. De fapt Codul Etic al Direct Selling Association stabilește că vânzările cerute pot fi „bazate pe vânzări către vânzătorii direcți în mod individual pentru folosul lor propriu sau propriu lor consum.”

Scrisoarea de sfătuire a personalului din 2004 a Federal Trade Commission către Direct Selling Association observă că acest minim de vânzări poate fi folosit pentru „a ascunde acele plăți care apar ca și cum ar fi fondate pe vânzarea de bunuri sau servicii” — prin urmare o companie de vânzări directe evită în acest mod să fie etichetată drept schemă piramidală în baza unui detaliu legislativ care stipulează că scheme piramidale sunt doar cele care nu fac vânzări, în conformitate cu decizia In re Amway Corp. * sursa

Invata cum sa te diferentiezi » Gandeste diferit!

“De aceea gandesc altfel si abordarea mea fata de clienti este diferita. Iar rezultatul este si el altul, de la sub 10%, procent de reusita, la peste 25%. Real.” Cosmin Grosan, Key Account Manager, Pronat:

Click to Tweet: “Multi Level #Marketing? Invata cum sa te diferentiezi » Gandeste diferit!
Rezultatul o sa fie diferit!

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Echipa ta stă degeaba toată ziua la birou?
De ce eşuează agenţiile de marketing, freelancerii şi consultanţii?
Ce mai fac clienţii noştri?
8 tipologii de vânzători
Comunicare B2B vs Comunicare B2C
Cum vinzi BIO în online în 2016 ?

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Lost Business
O zi din viata unui agent de vanzari…

In 2015 motivatia vanzatorului & nivelul de abilitati reprezinta diferentiatori decisivi!

Capabilitati, New York Bull
Echipa de mercenari? Despre cultura mititeilor pe gratar:

Rolul consultantului? Cum poti sa pierzi 10% din cota de piata?

Close