Ținutul Momârlanilor la 360 °

Arhitectura de Brand a VĂII JIURILOR

Ținutul Momârlanilor

Adăugăm la materialul referitor la “Arhitectura de Brand a VĂII JIULUI | Ținutul Momârlanilor” pentru cititorii mai noi ai blogului nostru latura de implementare, latura de storytelling.

Povestea ALFA

Sinergia între un de brand de oraș, unul de stațiune cu sub-diviziuni până la o marcă de pârtie… toate acestea suprapuse într-o marcă de regiune unitară prin povestea locurilor. Da, Ținutul Lupilor, Straja este parte din acest ținut ancestral al momârlanilor iar Marele Lup ALB este elementul pe nivelul poveștii care asigura sinergia între brandul de regiune și cel de stațiune.

De la teorie la practică

Brandul de regiune 🔨 Ținutul Momârlanilor, Branduri de orașe 🔨 URICANI sau Petroșani, Brandul de stațiune STRAJA 🔨 Ținutul Lupilor & Brandul de produs 🔨 Pârtia ALFA, o viziune integrată de implementare prin povestea locurilor, vocea brandului de regiune. Următorul obiectiv strategic regional este transferul elementului vizual din acest brand al Văii JIULUI spre identitatea județului / reBranding HUNEDOARA. Un proiect în parteneriat cu Domnul Emil Părău 🔨 Comexim R Lupeni.

360 °
letstalk@b2b-strategy.ro
about (re)branding 0758273142.

[nggallery id=64]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Arhitectura de Brand Exemplu practic de flexibilitate Valea JIULUI
Arhitectura de Brand

🔨 reBranding Valea JIULUI

Primarii din Valea JIULUI la lansarea Tinutului Momarlanilor ZVJ
Primii 7 urieși din Vale și în același timp primii 7 momârlani

reBranding Valea JIULUI Ținutul 🐑 Momârlanilor

Close