Ținutul Momârlanilor
Adăugăm la materialul referitor la “Arhitectura de Brand a VĂII JIULUI | Ținutul Momârlanilor” pentru cititorii mai noi ai blogului nostru latura de implementare, latura de storytelling.
Povestea ALFA
Sinergia între un de brand de oraș, unul de stațiune cu sub-diviziuni până la o marcă de pârtie… toate acestea suprapuse într-o marcă de regiune unitară prin povestea locurilor. Da, Ținutul Lupilor, Straja este parte din acest ținut ancestral al momârlanilor iar Marele Lup ALB este elementul pe nivelul poveștii care asigura sinergia între brandul de regiune și cel de stațiune.
De la teorie la practică
Brandul de regiune 🔨 Ținutul Momârlanilor, Branduri de orașe 🔨 URICANI sau Petroșani, Brandul de stațiune STRAJA 🔨 Ținutul Lupilor & Brandul de produs 🔨 Pârtia ALFA, o viziune integrată de implementare prin povestea locurilor, vocea brandului de regiune. Următorul obiectiv strategic regional este transferul elementului vizual din acest brand al Văii JIULUI spre identitatea județului / reBranding HUNEDOARA. Un proiect în parteneriat cu Domnul Emil Părău 🔨 Comexim R Lupeni.
360 °
letstalk@b2b-strategy.ro
about (re)branding 0758273142.
[nggallery id=64]
Tags: Agenţie Comunicare, B2B Strategy™, Comexim R, Daniel ROŞCA, Emil Părău, Hunedoara, Old Europe, Povestea Locurilor, PRO STRAJA, Rebrand, reBranding, Storytelling, Storytelling Branding, STRAJA, Strategie Comunicare, Ținutul Lupilor, Ținutul Momârlanilor, Valea JIULUI