Make it simple. Make it memorable… Marius Aldea

Internship 2013

Internship cu Bambus

“Let your imagination work. It’s the only way to grow” Poezie? PR?

Internship PR Marius Aldea

“Multumesc Daniel!” Poet Marius Aldea & Copywriter – Yellow Tree

De la poezie la PR?

“Bună ziua,

Sunt un tânăr poet şi am hotărât să intru în lumea publicităţii…Sunt plin de idei, poate că aş merita o şansă. Nu ştiu nimic despre publicitate, dar îmi doresc să învăţ…”

PR? Daca o sa ajunga de la Copywriting la PR, intr-o agentie sau freelancer sunt doar detalii…

Calatoria lui a inceput…

Primele lui impresii despre Comunicare » Copywriting » PR:

“Textul trebuie sa fie aerisit si să atragă atentia pe diferite segmente, bolduind cuvintele semnificative. E secolul vitezei, omul citeste selectiv iar tu trebuie sa-i mentii atentia cât mai mult. De aceea primul lucru foarte important este alegerea titlului”. Aici îmi aduc aminte de David Ogilvy care zicea că 80% din potentialii consumatori îi pierzi la primul contact cu titlul, dacă nu îl alegi cu atenţie.”

Sa-i uram mult succes!

Primele impresii: “Sunt epuizat”

Technical Marketing Strategy » Daniel Ene SEOarch

3.0 Era? More human and more connected?

Intersnhip 2013 Daniel Ene, SEO Arch

“He helped me to change my vision.” Daniel Ene, Marketing Manager – Agile Media

Totul a inceput de la un blog (SEOarch.ro) si un simplu articol (Resurse SEO, PPC, Marketing Online din Romania). Din pacate nu imi aduc aminte cum am gasit blogul b2b-strategy.ro. Ceea ce stiu este ca m-a prins din prima numele, nu stiu daca B2B sau strategy sau amanadoua.

Am intrat in vorba cu el, pentru a-i multumi si m-a sunat. Am stat aproape 50 de minute de vorba. Cred ca au fost cele mai interesante 50 de minute petrecute vreodata la telefon. Mi-a schimbat total viziunea aspura obiectivelor personale si profesionale, viziunea asupra online-ului, oamenilor din online, viziunea asupra clientilor, consumatorilor si Strategiei.

Inainte de aceasta discutie aveam obiective clare cu ce as vrea sa fac, in mare parte s-au schimbat. Mi-a vorbit de publicul tinta si de audienta.”

Nu o sa spun mai multe despre Daniel, te las pe tine sa analizezi in era 3.0 puterea Social Media. Da, m-am hotarat sa-l sun pentru ca am vazut in el de la prima interactiune un tanar cu potential extrem de ridicat…si pentru ca eu la randul meu nu am avut un asemenea ajutor in trecut la un moment similar al carierei mele…

Primele impresii: Ca si parte din procesul sau de dezvoltare, ca sa asimileze cat mai mult in urmatorul an, Daniel este acum “grefierul” comunitatii noastre din Facebook, Marketing in Recesiune.

Doi tineri talentati!