Stăm acasă, vizităm România & reSTART-ăm 🇷🇴 turismul românesc 🇷🇴

🐿️ p⊕vestea merge mai departe 🐿️

P⊕vestea Locurilor

Storytelling la 360 ° 🐿️ 🐎

Vacanța de vară a început acolo unde legendele și poveștile locului o să-i dezvolte imaginația, uriașii din piatră o să-i spună povestea adevărată a strămoșilor… acolo unde veverițele jucăușe, zimbrii fioroși, legenda Baloo, căluții blânzi… păstrăvii și cocoșul îngâmfat o să întregescă sentimentul unei veri rupte din povești și bineînțeles a unei vacanțe de p⊕veste. Povestea merge mai departe din Valea Hiperboreei 💙💛❤ Ținutul Titanilor 💙💛❤ spre circuitul 🐿️ 🐎 🐻 🧸 vacanța prietenoasă cu copiii 🐃 🐑 🐟 🐓

În 2020 stăm acasă, vizităm România & reSTART-ăm 🇷🇴 turismul românesc 🇷🇴

Animăluțele-din-povești-Vacanța-de-vară-1

* citește mai departe:

IMM / ONG? Păcatele care împiedică un antreprenor să formeze o echipă ...
[ strategie comunicare Jaguar ] [ Bugatti Chiron, RIMAC, BMW, Mercedes, Rolls Royce & Mini ]
Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing [ content marketing ]
[ comunicare ] ” If you have nothing to say, say nothing ... ” Mark Twain
Despre turism la 360 ° P⊕vestea Locurilor + 36 miliarde USD anual!
Procesul de product management / branding la 360 °

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Turism in Pandemie
Strategia de Turism a României în pandemie!

În 2020 stăm acasă, vizităm România, reSTART-ăm turismul românesc!

Prin Hunedoara Povestea Locurilor Pasul Vulcan Vulcan
Customer story & journey

Transferul de la 🔥 industria grea 🔥 minerit 🔥 la industria uşoară 😉 turism 😉

Close