Employee engagement @ PICster

Satisfacţia angajaţilor @ PICster™

Employee Engagement Trends 2018
* Well-being

Oamenii petrec o mare parte din viaţa lor la servici… în consecinţă, una din responsabilităţile Departamentului de Resurse Umane este satisfacţia lor, a angajaţilor. În termeni tehnici, employee engagement:

Advertising brand PICster ™ Satisfacţia angajaţilor, employee engagement 2018.

Pentru că în momentul în care sunt implicaţi în viaţa companiei şi participă NU doar execută, sunt creativi deci satisfacţia lor este deplină. Fac totul cu plăcere!

Acum doi ani studiul Gallup efectuat în 142 de ţări evidenţia faptul că 24 % sunt nefericiţi şi neproductivi la locul de muncă şi pot răspândi negativitate printre colegi. În ultimul an implicarea lor a scăzut cu două procente.

În trecut am mai analizat împreună cu clienţii noştri impactul proceselor de marketing în cele de HR şi astăzi doar vreau să îţi supun atenţiei un fel de cireaşă de pe tort…

Am fost implicaţi de la definirea strategiei unui organizator de evenimente şi până la implementarea conceptelor în piaţă dar ultima noastră experienţă este decisivă pentru impactul marketingului în satisfacţia angajaţilor.

Imaginează-ţi… investeşti anual zeci de mii de euro în evenimente gen ziua companiei, ziua angajatului, petrecere de Crăciun… iar la final… în fiecare an procentul de angajaţi implicaţi, mulţumiţi, scade…

De ce?

Pentru că tu în calitate de HR faci acelaşi lucru în fiecare an? Care este diferenţa între sufleul de ciocolată din 2016 şi îngheţata de vanilie din 2017?

Te las pe tine să-ţi imaginezi cât contează un zâmbet…, o amintire în care actorul principal este chiar compania ta, organizatorul evenimentului. PICster™ este doar catalizatorul. Un catalizator unic pentru satisfacţia angajaţilor tăi.

Sintetizând, 2018 employee engagement trends * Well-being.

BE you.
be FUN
@ PICster™

[ promovare prin advertoriale ]

Click to tweet:

#Employee #Engagement…
* a ROCKY #ROAD in #Europe
@ PICster ™ * HQ #Timişoara

* citește mai departe:

Marketing de conţinut? [ audit digital / blog & analiză social media ]
* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei
[ neuroştiinţă * neuromarketing ] [ comunicare B2B vs B2C ]
[ comunicare ] ” If you have nothing to say, say nothing ... ” Mark Twain
Un singur portal destinat românilor, companiilor cu ADN 100% românesc?
[ GREEN FUTURE * holding de companii 100% românești ]

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
Lupul cel lacom
Rețea BIO Scufiţa Roşie

Despre poziţionare, segmentare... elefanţi!

Brand Experience Ultramarin Timisoara Crabul
360 ° @ ULTRAMARIN

Aventuri pe insulă * povestea / preţul corect

Close