Prezentare Iaşi Business Days
+ 36 miliarde USD / an
* 141 miliarde USD / PIB-ul actual
Accesează prezentarea PDF
* scade preţul / creşte valoarea adăugată
1. Despre poziţionare şi diferenţiatori
2. Analiză SWOT
3. Marketing 3.0
* de la produs
la spiritul uman
4. Implementare / comunicare
|
* citește mai departe:
Ce este Blue Ocean Strategy?
Gelu Duminică, un rom care a ajuns director vs Ciocolata ROM, Kandia Dulce
[ -25% discount training vânzări B2B ]
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.
Luptătorul Digital la 360 ° [ b a r t e r o ]
🏛️ Game Of Thrones 🏛️ Winter Is Coming 🏛️ Digital WARRIOR 🏛️
Tags: Analiză SWOT, Blue Ocean Strategy, Brandul de ţară R⊕Mânia, Business Days, Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc, Civilizație Cucuteni, Daniel ROŞCA, Isaiia, Old Europe, SWOT