Bugetul de marketing …
* o himeră în 2017
Beneficiile procesului de externalizare şi implicit impactul în bugetul de marketing le-am mai discutat … până la urmă este vorba despre profitabilitate. Trendul bugetelor de marketing este o himeră în România … ne facem însă datoria şi îţi supunem atenţiei ultimele noutăţi. Dacă te gândeşti că 70% din cifra de afaceri este strict dependentă de procesul de marketing cred că pe finalul lui 2016 o să te gândeşti de două ori la structura bugetului de marketing 2017.
Dacă în continuare echipa de vânzări este frustrată … poţi să te încăpăţânezi şi să o motivezi sau poţi într-un final să le oferi o mână de ajutor. Optimizează-ţi bugetul de marketing din 2017 şi garantat o să-ţi creşti performanţa.
|
Structură Buget
Marketing 2017 @ Gartner
[ externalizare social media ]
[ externalizare departament marketing ]
|
|
Tags: Buget Marketing, Buget promovare, Gartner, Gartner Group, Himeră, Marketing Strategic