HemoTreat™ ne salută de peste ocean. După expoziţia de medicamente şi aparatură medicală FIME 2015 începe să cucerească lumea, a intrat în farmaciile din SUA.
Barrier sărbătoreşte brandul de companie, 20 de ani şi continuă expansiunea naţională a reţelei de distribuţie. La mulţi ani! “Adevărata noastră forţă este echipa” Adrian Gârmacea
” Daniel … cu mulţi paşi înaintea vremurilor! ” Adrian Gârmacea , Barrier România
Banatica Events™ a început în forţă sezonul de evenimente şi pregăteşte etapa de maturizare a brandului de produs, campania primarilor @ Primarul Evente™.
Holdingul de companii Green Future împreună cu care am dezvoltat conceptul integrat din industria de confort, Sleep Evolution, a intrat într-un nou stadiu de evoluţie al brandului. Abordarea brandului este din ce în ce mai îndrăzneaţă. 😉
“Un grad ridicat de prelucrare / tehnologizare corelat cu o diversitate foarte mare a produselor a necesitat un plan invesţional corect alcătuit încă de la începuturi.
Intrăm intr-o nouă etapă”
Claudiu StepanTu ce faci în acest început de 2016?
[ 2016? Pile, rude & amante experte în comunicare? ]
Click to Tweet:
“* #evoluţie proces #marketingstrategic
* @B2BStrategy1 & @B2BStrategy2″
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Adrian Garmacea, Banatica Events™, Barrier, Barrier Romania, Claudiu Stepan, Comunicare parteneri, FIME, Green Future, Green Future Romania, HemoTreat™, Primarul Evente, Sleep Evolution