Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Marketing Strategic » Strategie Vanzari » Brand Equity Route…
“Jennifer Sertl » Aligning Strategy & People to create customer value… a business strategist who combines neuroscience and existential philosophy to foster better decisions, systems thinking and scenario planning. She is the President of Agility3R and co-author of Strategy, Leadership and the Soul.”
Pozitionare vs Storytelling vs Content Marketing
Astazi nu discutam neaparat despre Content Marketing! Astazi discutam despre pozitionare si despre etapele necesare pentru optimizarea performantei & atenuarea efectelor crizei economice.
Vreau sa profit de aceasta ocazie sa te invit luni dupa ora 14 (07.04) in Craiova la o cafea… #PrinTara » Craiova.
Discut in aceasta perioada cu doua grupuri industriale de traditie in Romania, unul din partea de vest si unul din partea de sud…
Inevitabil orice discutie incepe de la Vanzari & Performanta indiferent de segmentul de piata targetat. B2B, B2B » 2C sau B2C… !
Astazi mi-am propus cum te-am obisnuit sa iti arat concret prin 3 exemple legatura / veriga intre Vanzari & Performanta.
Am ales exemplele din trei segmente de piata extrem de diferite pentru o concluzie clara si transparenta.
Maersk » B2B » Segment Industrial
B2B Strategy » B2B / 2C » Servicii
Cartier » B2C » Produse de Lux
Saptamana trecuta am facut legatura intre productie (ingineri) & piata (profitabilitate) astazi ne orientam spre Pozitionare » Marketing Strategic ca etapa preliminara in performanta Echipei de Vanzari.
Ce legatura are transportul naval cu produsele de lux destinate persoanelor fizice & cu serviciile de consultanta in Marketing, Vanzari » Brand Equity?
Mai exact, care este legatura intre comunitatea Maersk de aproape 2 milioane de utilizatori in Facebook (transporta containere pe mare… !) cu cele peste 17 milioane de vizualizari “L’Odyssée de Cartier” & cu Old Europe (Content Marketing vs Pozitionare?)?
Vanzari vs Marketing?
Daca saptamana trecuta am concluzionat ca NU inginerul (productia) este principala cauza pentru profitabilitatea medie astazi concluzia te las pe tine sa o definitivezi… opinia mea este clara…
Nu pune presiune eronata pe Echipa de Vanzari!
Nu cred ca se inseala Maersk, Cartier si cu siguranta nici noi vs solutiile la pierderile anuale de 37 de miliarde de USD ale Romaniei (Old Europe)… Marketing Strategic » Brand Equity » Diferentiere & apoi Vanzari… indiferent de segmentul tau de piata!
“Danube valley civilization script is the oldest writing in the world”
* Harold Haarman, lingvistul care a descifrat scrierea sumeriana… Strategie de continut sau Pozitionare?
* + focusing on the story (Cartier Winter Tale)
Tweet: “#Strategy? #Content is King vs Context is Everything… @JenniferSertl & @B2BStrategy2″
Vanzari vs Performanta » Cum arata puntea de legatura in organizatia pe care o reprezinti?
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: B2B, B2B Strategy™, B2B vs B2C, B2B2, B2C, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Business Strategy, Cartier, Civilizație Cucuteni, Consultanta, Consultanta Afaceri, Criza, Criza Economica, Cucuteni, Cucuteni » The Goddess Council, Cucuteni » The Thinker, Daniel ROŞCA, Explore the Carpathian Garden, Harold Haarman, Impreuna, Innovation, Istoria Dacilor, Jennifer Sertl, Lupul Dacic, Luxury, Luxury Brand, Luxury Brands, Maersk, Maersk Group, Marketing B2B, Marketing B2C, Marketing Industrial, Poziţionare, Poziţionare BOS, Prin Tara, Sarmizegetusa, Sarmizegetusa Regia, Stindarde Dacice, Storytelling, Update Strategie Digitală