Macroeconomie?
Ce se intampla » Cum se intampla » De ce se intampla » Solutii
Vad in jurul meu din ce in ce mai multe constatari… este un lucru bun! Ce nu vad insa sunt solutii la aceste constari. Toate articolele de mai jos trateaza problema strict la nivel emotional fara sa atinga cauza… dupa cum stim din medicina, trebuie sa identifici cauza pentru a elimina efectul…
Saptamana trecuta ti-am aratat o solutie concreta pentru eliminarea pierderilor anuale de 37 de miliarde de USD ale Romaniei… astazi continui sa iti prezint si o solutie pentru ridicarea nivelului de trai.
Daca as avea puterea sa reduc costurile aferente hranei cu 30% sau sa maresc pensia cu 30%… ?
… as reusi sa trec de la nivelul emotional spre cel rational?
Identitate Nationala?
Scrisoare deschisă a lui Dan Puric către Laura Georgescu “Dan Puric avertizează că “un duh nou cuprinde ţara”, un duh care nu va recunoaşte spiritul comunist… V-aţi gândit vreodată că tinerii noştri, în aceşti ultimi ani, nu au avut şansa să înveţe niciodată istoria adevărată a acestui neam? Că ţăranul român îşi bagă grâul în sobă ca să îl ardă, fiindcă nimeni nu i-l cumpără şi că azvârle laptele în apă, ca să-l bea pe cel de la supermarket?” The Epoch Times » Vremea mutanţilor ideologici a trecut |
Cum a distrus un supermarket un oras “A fost odata un oras mic numit sa zicem Zalau… Imaginati-va ce ar fi daca de maine am cumpara atent doar produse si servicii romanesti. Incet incet micile afaceri ar prinde viata, incet incet s-ar crea mai multe locuri de munca, incet incet ar creste prosperitatea sociala, nivelul impozitelor, masele de manevra electorale s-ar reduce si in final am trai mai bine. Ati observat cum supermarketurile se extind peste tot, in fiecare orasel, in fiecare cartier pana la ultima mie de oameni? Adevarate malaxoare de mici afaceri acestea sunt tevi prin care se scurg banii in afara Romaniei.” | Un deputat PNL propune închiderea supermarketurilor în weekend “Modificările se fac în sprijinul producătorilor şi comercianţilor români care nu au încă un acces corect în supermarketuri. Legea 321 favorizează foarte mult politica supermarketurilor şi vrem să aducem pe o poziţie de egalitate atât producătorii şi comercianţii români, cât şi supermarketurile”, a declarat Marin Anton. … pentru a încuraja produsele româneşti să se vândă în magazine specializate în pieţe, supermarketurile să fie închise de sâmbătă de la ora 14,00 până luni dimineaţă.” |
Corect! In prima etapa trebuie sa constientizam ce se intampla… ?
Calea spre piata?
Supermarket?
Route to Market » The supply chain that a product follows to get to the final consumer:
In etapa a doua trebuie sa constientizam cum se intampla (d.p.d.v. tehnic)… ?
Manipulare consumator autohton
vs
Strategie multinationale:
De ce se intampla… ?
Nivel de Trai in Romania?
Producatorii autohtoni nu sunt pregatiti in acest moment sa se asocieze… nu stiu daca provine din mentalitatea natiei noastre sau din alte motive insa pe termen mediu si lung este singura sansa a lor in acest razboi economic complex…
Daca discutam din punct de vedere al consumatorului, adica al tau, piata exista… cum ar putea sa nu existe in momentul in care supermarketul este eliminat din calea spre piata si in mod transparent costurile aferente hranei scad considerabil?
Proiectul de strategie este definitivat, in consecinta, pe aceasta cale, il supun atentiei tuturor competitorilor nostri regionali / nationali. Va oferim suportul gratuit pentru implementarea regionala a lui! Pentru ca impreuna o sa reusim mult mai usor vs strategia complexa a multinationalelor vs nivelul de trai din Romania!
Solutia nu este sa inchizi supermarketul in weekend… solutia este sa-i reduci producatorului autohton dependenta de supermarket si in acelasi timp sa reduci costurile pentru roman, eliminand intermediarii…
Dl-ule Deputat Marin Anton va sugerez in prima etapa un pic mai mare atentie la semantica:
Produs Romanesc vs Fabricat in Romania
Este prima masura transparenta pentru o competitie corecta!
Roman? Tweet: “De ce taranul roman isi baga graul in soba ca sa il arda si azvarle laptele?”
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Tags: Agricultura, B2C, Civilizație Cucuteni, Cucuteni, Cucuteni » The Goddess Council, Cucuteni » The Thinker, Cucuteni vs Stonehenge, Dan Puric, Fermieri, FMCG, FMCG Food, Globalizare, Heineken, Identitate Nationala, Identitate Nationala vs Globalizare, IKA, Istorie, Istorie Romaneasca, KA, Macroeconomie, Marin Anton, Marin Anton PNL, Modern Trade, Private Label, Pull Marketing, Push Marketing, Route to Market, RTM, Strategie, Strategie Afacere, Strategie Marketing, Suflet Românesc, Supermarket, Supermarketuri, The Epoch Times, Traditie, Traditional Trade