Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Despre anatomia arhitecturii de brand
Am ramas dator referitor la procesele de Branding & ReBranding…
Despre repozitionarea Strategiei de Dezvoltare:
Joia trecuta am amanat acest update periodic pentru analiza de brand “Romania Brand Value Change 2012 vs 2013: -$37bn USD”.
Astazi o sa incerc sa ma revansez si sa corelez impactul in vanzari & profitabilitate al acestor procese.
O sa intelegem ca nu este important sa ai puritatea lui Evian (leader mondial) pentru profitabilitate… nici macar nu este important bugetul tau de promovare chiar daca discutam despre 75 de milioane de euro… dar mai ales o sa intelegem astazi necesitatea definirii corecte a strategiei de dezvoltare precum si necesitatea unui proces corect de implementare a ei (Implementare Harta Strategie » Strategie & Management in Vanzari).
De la viziune la implementare, cu alte cuvinte de la Marketing Strategic la Vanzari » Brand Equity Route / Management. In planul de afaceri al companiei latura de Marketing reprezinta cam 70% din total. Restul de 30% este impartit intre latura financiara, logistica, vanzari, resurse umane, IT…
Astazi discutam exclusiv despre solutii la majoritatea problemelor reale din afacerea ta!
Despre erori in procesele de Branding / ReBranding:
Nu uita, pentru clarificarea notiunilor te pot ajuta 100% gratuit prin auditul de la finalul postului! Enjoy!
Sursa foto: annacatharina.centerblog.net
De ce in Romania trebuie sa vindem Evian la pret de Biborteni?
“Este o provocare extrem de mare pentru un brand si poate chiar o presiune prea mare… atat timp cat la raft este la acelasi pret cu… sa zicem Biborteni. In Romania se manifesta un fenomen interesant care la prima vedere poate sa fie stupefiant.
Producatorii autohtoni nu mai au unde sa vanda, in consecinta calitatea serviciilor si produselor devine nesemnificativa iar esenta afacerii lor B2C se transforma in provocare B2B, Route to Market…”
Solutie » Optimizare Route to Market » Supermarket vs Agricultura
“Why do businesses succeed or fail? HINT: It’s not just sales…”
“Jeffrey Gitomer vs Jim Connolly? … they (* Echipa de Marketing Apple) do this for a reason.
They want you to focus on how thin it is, not how thick it is. So, they plant the word thin in your mind, when you think of their product. Why would they do that?
If thinness is a priority for you when you buy your next notebook, you will now have a mental connection between that priority and Apple’s MacBook Air product.”
Solutie » Digital Branding » Storytelling
Ce exprima Brandul tau?
“Ce este Brandul? Nume, simbol sau o combinatie a lor care identifica producatorul unui produs / serviciu.” Philip Kotler.
Astazi nu discutam despre notiuni complexe care definesc Brandul: structura procese de Branding & Rebranding » Arhitectura Brand… in compozia sa codul de culori ocupa un rol extrem de important in decizia de cumparare, call to action… & influentare a prospectului tau.
“Applying the findings of human factors and ergonomic research, the Federal Aviation Administration has converted their aircraft rescue and fire-fighting fleets to lime-yellow. Many communities are also switching to lime-yellow fire vehicles, resulting in fewer accidents & lives saved…”
Solutie » Arhitectura de Brand Corecta » Branded House vs House of Brands
Impactul elementului vizual in profitabilitate?
“Cel mai simplu mod de a verifica performanta potentiala a unui element vizual este separarea acestuia de brandingul de produs sau de companie si testul de recunoastere in cercul de cunostinte.
Great design requires great psychology…
Psychology is the science of behaviour and the mind. When design and behaviour match, the design will be superior” Simon Norris, Nomensa.”
Solutie » Arhitectura de Brand Corecta » Branding de Produs
Pozitionare & Strategie Brand?
“A strong brand has become a defining feature of success in the current economic climate. Worldwide hyper competition for business, combined with an increasingly cluttered media environment, means that the clear message carried by a properly managed brand can provide the crucial leverage needed to thrive.
The financial uplift provided to a product or corporation from a strong brand is well known, and companies invest heavily in protecting their brands. Nations can adopt similar techniques to capitalise on the economic growth that comes with proper positioning…
Civilizatia Cucuteni: Primi dezvoltatori de orase din Europa… traiau in case cu etaj si in comunitati de pana la 20.000 de locuitori raspanditi intr-un areal de 350.000 kmp… Descoperitorii rotii mai exact a sistemului de roti pe ax, cu 2500 de ani inaintea…”
Solutie » Diferentiere » Blue Ocean Strategy
“The best way into a mind is not with words at all. It’s with visuals ” Laura Ries
“Notiunea de ReBranding, in proportie covarsitoare, este legata de Strategia de Dezvoltare! Rebrandingul este o decizie dificila pentru companie si implica costuri adiacente ridicate.
Pentru ca toate punctele de mai sus sunt in stransa legatura cu Strategia de Business » Marketing Strategic » Core Business-ul nostru. Si pentru ca putem!
Iti propunem pentru urmatoarele 24 de luni un parteneriat strategic in care includem aceasta notiune de Rebranding cu titlu de gratuitate. Pentru ca vrem sa fim siguri ca este solutia de care ai nevoie!”
Solutie » Analiza SWOT
Workshop intensiv repozitionare Strategie Dezvoltare:
Daca analizezi atent informatiile de mai sus iti garantez ca o sa ai o reducere de costuri semninificativa in investitiile tale din Marketing & optimizarea performantei in Vanzari!
Pentru sedimentarea notiunilor te pot ajuta in 2 moduri:
Audit Gratuit (1h & 30 de minute) si / sau 2 zile intensive de workshop cu scopul final de repozitionare a strategiei de dezvoltare. In continuare exista structura detaliata a programului:
Nu uita, Social Media inseamna in primul rand ajutor… informatii… diferentiere!
Multumesc anticipat pentru share-ul acestei resurse!
Tweet: “You can’t have #style if you don’t have #substance.” Ozwald
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agil Timisoara, Anticipare, Arhitectură Brand, B2B, B2B vs B2C, Biborteni, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Branded House, Branded House vs House of Brands, Branding, Branding de Produs, Buget promovare, Caroli Foods, Civilizație Cucuteni, Coca Cola, Conferinta Marketing, Conferinta Marketing B2B, Cucuteni, Cucuteni » The Goddess Council, Cucuteni » The Thinker, Cucuteni vs Stonehenge, Diferentiere, House of Brands, Kinley, Marketing, Marketing B2B, Marketing B2C, Nedcon Constanta, Nedcon Maritime, Neokoolt, Nomensa, Ovidiu Slătineanu, Perenna, Perenna Premier, Philip Kotler, Plan Afaceri, Plan Marketing, Poziţionare, Promovare, Rebrand Global Awards, Rebrand Global Awards 2012, reBranding, Rotofei, Route to Market, Simon Norris, Social Media, Stonehenge, Strategie Brand, Strategie Vânzări, Training, Training Marketing Strategic, Training Vânzări, Update Strategie Digitală, Vanzari, Vanzari vs Marketing, Viziune, Workshop Marketing