Strategie de Brand » Orange Romania vs Vodafone Romania?
“Together we can do more” vs “Impreuna suntem mai puternici”.
Leader vs Follower
2008 vs 2012
Sursa foto: www.mobilenewscwp.co.uk
Sa fie aceasta pozitionare Vodafone doar o “simpla directiva” de la Grup? Strategie Brand la nivel global? In Romania?
Orange Romania 2008 “Together we can do more”, O noua viziune – IQAds
“Ne indreptam spre o faza mai activa. Intr-un fel, ne intoarcem spre ceea ce este esential, spre ceea ce suntem. Nu e un mesaj care sa te lase rece.
Orange a venit cu viziunea de a ne concentra nu asupra tehnologiei in sine, ci asupra ceea ce poate aduce tehnologia pentru a ne face viata si viitorul mai bune. Astazi ne concentram chiar mai mult asupra valorii interactiunii…interactiune, comunitate si ce putem face impreuna.”
vs
“Vodafone Romania 2012: Impreuna suntem mai puternici” – IQAds
“Viziunea brandului Vodafone este sa fie alaturi de oamenii si comunitatile care au ideile, curajul si determinarea de a actiona spre binele comun…in puterea romanilor de a-si construi un viitor mai bun, impreuna.”
Sinteza scurta de mai sus nu are nici o legatura cu perioada din cariera mea in Orange!
Nu este un advertorial dar mi-am amintit ca sunt extrem de “asemanatoare” pozitionarile de mai sus. Am scris despre asta in reteua LinkedIn acum ceva vreme si astazi mi-am reamintit de acel post in discutia despre pozitionarea unei Strategii de Brand cu un client din portofoliu. Am decis sa reiau aici postul pentru o vizibilitate mai mare din simplul fapt ca efectiv sunt curios de opiniile voastre referitoare la aceste doua pozitionari.
Singura diferenta pe care o identific » Vodafone are un decalaj de 4 ani!!!
Nu am intrat in detalii, atribute de brand… structura brand… si nici nu vreau sa intru mai mult decat aceasta analiza preliminara…
Vodafone, follower iremediabil?
Are sanse Vodafone sa redevina leader curand in Romania?
Sunt curios de opiniile voastre. Este doar o coincidenta pozitionarea asta din 2012?
In acelasi timp pentru ca in era 3.0 intr-adevar apropierea de spiritul uman este esentiala si se poate sa nu fi avut alta sansa la nivel de grup…
Oare in acest fel accepta faptul ca nu au anticipat tendintele spre era 3.0?
Strategie Brand?
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Brand Equity, Brand Equity Management, Branding, Business Strategy, Daniel ROŞCA, Erori în marketing, Evolutie, Impreuna suntem mai puternici, Marketing 3.0, Marketing Strategic, Marketing Strategy, Orange, Orange Business Services, Orange Romania, Orange vs Vodafone, Poziţionare, pr, Strategie Brand, Strategie Business, Strategie de Brand, Strategie Marketing, Strategy, Viziune, Vodafone Romania