Structură Conferință 🔥 Destinații Vizionare 🔥

Harta turistică a EUROPEI

CUCUTENI 🇷🇴

H U N E D O A R A
۩ Vinča Turdaş ۩

O să includem în dezvoltarea personajelor din jocul P2E (play to earn) ✞ îngerul decăzut din Cultura Turdaș Vinća ✞ HUNEDOARA 5500 î.HR. ✞ & o să dezvoltăm circuitele de turism spre Muzeul din Orăștie și spre Muzeul CUCUTENI din Piatra Neamț cu plecare din Ținutul Momârlanilor (Stațiunea PHARANX) cum deja avem local dezvoltate circuitele spre urieși în Valea JIULUI.

După prezentarea conceptului “Vechea Europă” în 2016 la IMEX America Las Vegas și World Travel Market Londra a sosit momentul să împărtășim experiența noastră practică specialiștilor din industria de turism din România.

Harta turistică a EUROPEI Destinatii Vizionare

🔥 U N T O L D 🔥

Invitați: Bogdan Radulescu, fondator 🔥 UNTOLD 🔥 Daniel ROȘCA, B2B Strategy ™ (tinutulmomarlanilor.ro) Robert Govers, Președinte International Place Branding Association și autor al premiatei cărți IMAGINATIVE COMMUNITIES: Admired cities, regions and countries. Timotej Soos, arhitectul viziunii de țară al Sloveniei. Dragoș Anastasiu, owner Eurolines. Cezar Dumitru, expert Marketing și Influencer de turism. Bogdan Nițu, General Manager Webstyler. Andrei Blumer, președinte Asociația de Ecoturism din România. Manageri de destinație (Brașov, Sibiu, Oradea, Mangalia, Iași). Înalți reprezentanți ai Ministerului Turismului, ai Primăriei și Consiliului Județean Brașov.

O 🔥 poveste nespusă 🔥 la prima Conferință-Eveniment din România pentru Marketing și Management de Destinație. Din Ținutul Momârlanilor spre Ținutul Titanilor, transferul de la industria grea minerit, la industria ușoară, meșteșugari și produse tradiționale prin storytelling.

🔥 Ținutul Oamenilor de Piatră 🔥 prezentat în premieră la Conferința Destinații Vizionare 2022, Brașov 8-9 Decembrie. Punem împreună ROMÂNIA ❤️💛💙 pe harta turistică a EUROPEI!

Vă așteptăm la Brașov 🔥
360 ° ✞ îngerul decăzut

Harta turistică a EUROPEI HUNEDOARA ۩ Vinča Turdaş

* citește mai departe:

Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
Fără competiţie » Program intensiv de optimizare a strategiei * SWOT
2018? Despre empatie * training @ Alina Iordache.
360 ° Timișoara 2021
Cultura și Civilizația Neamului Românesc la 360 °
Procesul de marketing industrial în energie la 360 ° [ eficiența umană ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
reBranding Bitdefender @ Aneta Bogdan Brandient
DRACO vs DRAGON

💪 Reputație MultiversX 💪

Trecătoarea Lupilor reBranding STRAJA si Pasul Valcan
HAITA 🐺 pater familias 🐺 PATRIARHUL

De dincolo de timp, Marele Lup Alb, a ales să se întoarcă!

Close