Arhitectura de brand
digitală prin ✨ NFT ✨
Buyer personas ⚡ Route to Market
♦ Puf și pană de gâscă ♦ Lână ♦ Bambus ♦ Bumbac ♦ Vată sintetică ♦ Fibră siliconică ♦ Memory Foam ♦ Polyuretan ♦ sintetizând, 8 game de produse structurate după proprietățile celor 8 materiale din care sunt alcătuite. Eroii noștri de astăzi sunt profilați după profilul ideal de cumpărător / decizional = MĂMICA. Atât în cazul producătorului din industria de confort cât și a celui din segmentul de energie / electricitate, confortul și siguranța micuților sunt atribuțiile principale ale mămicii astfel încât soluția NFT poate dinamiza strategia de marketing a celor două companii prin dezvoltarea comunităților, prin utilitatea NFT-urilor create. Adăugând beneficii reale în momentul dezvoltării strategiei NFT, EX: -20% discount pe viață la gama de produse pentru copii sau + detector de gaz gratuit pentru toate mămicile care achitioneaza gama de produs SAFETY destinată celor mici, se creează practic un pull de potențiali clienți anulând strategia clasică de vânzări, strategie greoaie și extrem de costisitoare având în vedere toate costurile care sunt pe lanțul de distribuție dar și pe veriga de comunicare.
✨ NFT Route to Market
Practic prin tehnologia NFT producătorul din industria de confort Green Future precum și distribuitorul de energie Restart Energy au posibilitatea să își optimizeze strategia de marketing / comunicare cât și strategia de vânzări transferând cheltuielile spre beneficii în comunitatea viitoare NFT. Se scad costurile pentru clientul final și crește valoarea adăugată, concluzionând, tipologia Blue Ocean este mult mai ușor de aplicat prin intermediul tehnologiei NFT.
Vezi mai mult despre
SOMNORILĂ & NĂSTRUȘNICUL
& despre soluția noastră, DRAGONII NFT .
Tags: Blue Ocean Strategy, Branding, Branding Digital, Comunicare, Digital, Green Future, Inbound Marketing, NFT, Poziţionare, Pull Marketing, reBranding, reSTART Energy, Storytelling