DIGITALIZARE
De la teorie 🐻 🐻
la practică aplicată 🐻
Procesul de digitalizare al stațiunilor turistice începe în primul rând de la viziunea de dezvoltare pe termen mediu și lung. În cazul extinderii sezonului de iarnă, adică, turism în extra-sezon, în cazul STRAJA, discutăm despre trasee turistice pentru drumeții montane, legende, mitologie, tradiții, etnografie, obiective turistice atractive pentru copii / circuite pentru părinți @ BALOO. Adică astăzi discutăm despre digitalizare. Scanează codurile QR de mai jos și intră în POVESTEA LUI BALOO.
Mai mult info despre digitalizare:
“Răzbunarea cruntă – La morminti”
Povestim? letstalk@b2b-strategy.ro.
[nggallery id=61]
Tags: Agenţie Digitală, B2B Strategy™, Baloo, Blue Ocean Strategy, Consultanţă Marketing în Turism, Copywriting, Daniel ROŞCA, Inbound Marketing, Povestea Locurilor, PRO STRAJA, Pull Marketing, SEO, STRAJA, Strategie Turism, Ținutul Momârlanilor, Turism, Valea JIULUI