De la B2B la B2C
Route to Market FMCG
De astăzi paradigma se schimbă!
Business to Consumer = de la o afacere la un consumator final, persoană fizică.
Business to Business = de la o afacere la o altă afacere.
FMCG = produse cu rotație de vânzare accelerată.
Route to Market = calea spre piață.
Mii de afaceri locale!
Dacă “Vocea Pădurii” și “siguranța copilului tău” sunt două exemple de produse de marketing din care poți să extragi elemente interesante pentru propria strategie astăzi mergem mai departe și vrem să îți influențăm imaginația. Vrem să îți imaginezi evoluția strategiei unui produs care are impact în dezvoltarea a 6 orașe, 1 comună cu mai mult de 100.000 de persoane. Sintetizând, un produs de marketing strategic care influențează dezvoltarea a mii de afaceri private, o fundație pentru performanța următorilor 10 / 20 de ani, transferul de la industria grea, minerit, la industria ușoară, turism, meșteșugari și produse tradiționale locale.
Discutăm despre calea spre piață a micilor producători, analizăm structura necesară pentru implementarea RTM * Route to Market, precum și strategia de comunicare necesară de data această pentru nivelul B2C * business to consumer. Dacă până ieri produsul se vindea prin intermediari și implicit avea nevoie de o poziționare B2B * business to business de astăzi paradigma se schimbă.
Călătorie plăcută!
Am continuat dezvoltarea structurii meniului momârlănesc în săptămâna petrecută în mijlocul momârlanilor. Hai să povestim letstalk@b2b-strategy.ro despre afacerea ta!
Tags: B2B, B2B Strategy™, B2C, Calea spre piață, FMCG, Route to Market, RTM