Povestea pricoițeiPovești cu și despre momârlani 🐑 Un scurtcircuit al rețelelor clasice de comerț, un mecanism vechi de când lumea, un mecanism care echilibrează macro-economic o regiune: relația directă dintre producător și consumator fără intermediari! O să evităm în călătoria noastră de astăzi termeni tehnici, o să încercăm să vorbim pe limba tuturor, limba poporului, deși suntem pe un blog de marketing strategic. Astăzi despre celebrul afiș “preț de producător”, da despre recolta de toamnă la preț de producător. De la papornița oltenească a moșului Neagoe spre povestea pricoiței momârlănești din gospodăria Floronesc. Papornița Moșului O călătorie care a început în 2013 la Forumul Național de Inovație și care în 2021 se află dincolo de statusul de strategie, se află în momentul în care visele devin realitate, se află pe nivelul de implementare. Sintetizând, salvarea de la faliment a procesatorului autohton.
|
Tags: Blue Ocean Strategy, Daniel ROŞCA, Emil Părău, FMCG, FMCG Food, Forum Inovare, Forum Inovaţie, Papornița Moșului, Povestea Locurilor, Route to Market, Ținutul Momârlanilor