Evoluție & Statistică
Digital 🔥 STORYTELLING
Dacă ne aflăm #înspatelescenei în aplicația de analiză a traficului, mai exact a surselor de trafic, o să observăm câteva anomalii în această perioadă. Noi monitorizăm sursele de trafic pentru că este un proces de a închide strategia proprie de comunicare vs conversie. În ultimul an ponderea de trafic pe mobil din totalul traficului atât pe web-ul agenției cât și pe platforma noastră de experiențe Povestea Locurilor a crescut de la 65% la peste 80%. Practic începând de astăzi noi putem să tragem câteva concluzii, aș spune, concluzii statistice pentru urmatorul an:
1 ⚡ dispare traficul de pe desktop, o pondere de sub 10% din total trafic deja este irelevantă pentru deciziile strategice a unei afaceri 2 ⚡ ⚡ decizia de cumpărare, mai exact, influențarea acestei decizii, devine din ce în ce mai dinamică, mobilul fiind un instrument de citire a datelor mult mai dinamic decât desktop-ul 3 ⚡ ⚡ ⚡ toate industriile sunt afectate inclusiv cele din B2B unde decizia presupune o analiză mai complexă 4 ⚡ ⚡ ⚡ ⚡ se modifică orarul zilnic de interactivitate pentru marketeri. Mobilul practic obligă furnizorul de experiențe digitale să fie activ în perioada 06:30 / 07:30, 12:30 / 14:00 și 19:00 / 19:30 practic perioadele zilnice în care utilizatorul este cu telefonul în mâna începând de la cafeua de dimineață și drumul spre birou, continuând cu pauza de prânz și cu finalul zilei unde după ce a luat o mică pauză pentru siestă revine la telefon înainte de a-și termină ziua cu obiceiurile preferate 5 ⚡ ⚡ ⚡ ⚡ ⚡ practic, apare o breșă pentru matinali 😊 6 ⚡ ⚡ ⚡ ⚡ ⚡ ⚡ hai să povestim despre stategia ta digitală letstalk@b2b-strategy.ro.
Tags: Comunicare, Digital, Inbound, Pull Marketing, Social Media, Storytelling, Strategie Comunicare