Viitorul la 360 °

PRISMA

ICEBERG

Despre potențialul nevăzut al prospectului din afacerea ta. Imaginează-ți că în momentul în care în fața casieriei tale se află un potențial prospect și în același timp un client, TU NU AI posibilitatea de a identifica potențialul real al prospectului decât împreună cu echipa ta și doar dacă toți de astăzi o să vă imaginați cum arată un iceberg… !

Nu ai cum nici dacă ai o bază de date complexă similară Orange România pentru că acest prospect poate să aibă un simplu abonament Orange pe persoană fizică și în același timp să fie IT Managerul unei companii de producție cu o flotă de abonamente impresionantă… aflată la competiție.

Ca să fie mai relevant studiul de caz pe care ți-l propunem astăzi poți să mergi mai departe cu imaginația spre un service / reprezentanță brand & momentul în care Directorul de Logistică de la o companie de distribuție apelează direct la departamentul de tinichigerie pentru mașina personală a copilului său…

Căile de intrare

În geometrie, o prismă cu n laturi este un poliedru format prin extrudare de la un poligon cu n laturi (baza prismei). Cu alte cuvinte, o prismă este alcătuită dintr-un poligon cu n laturi, o copie a acestuia, deplasată cu un vector, precum și n fețe conectând laturile celor 2 poligoane în mod corespunzător.

S (suspect) P (prospect) A (analiză) N (negociere) C (contract) R (retenție) D (dezvoltare) P (profit)

Aceste fețe sunt întotdeauna paralelograme. Toate secțiunile transversale paralele cu baza sunt egale. Deasemenea, dacă vectorul este perpendicular pe bază, înâlțimea prismei este egală cu lungimea acestuia.

PRISMA

re-Structurarea proceselor organizaționale cu focus spre creșterea performanțelor de afaceri prin implicarea întregii echipe în acest proces este calea spre performanță în 2021.

În conseciință numele proiectului propus îl definim P R I S M A unde P O L I G O N U L cu n laturi reprezintă căile de acces în afacerea dumneavoastră a poțentialului client:

♦ prin site inter-activ / pull marketing ♦ prin departamente colaterale celor de vânzări și marketing / procese & proceduri ♦ prin abordarea activă a departamentului de marketing ♦ prin noul model de afaceri integrat PRISMA.

Hai să povestim despre PRISMA din afacerea ta.

* citește mai departe:

Oamenii vor mai mult cu mai puţin … !
[ 4SMARTsales ] SPANCO [ CRM vânzări ] [ campanie 100 ]
[ ultra teambuilding ] [ campanie 100 ]
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.
360 ° Strategie Dezvoltare Hunedoara
Pasul spre digitalizare la 360 °

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Monopolul multinationalelor Daniel Rosca
🔥 monopolul multinaționalelor 🔥

-36 de miliarde de USD anual „Greaua moştenire“

Business Model Strategy by B2B Strategy Romania
Procesul de consultanță

Servicii de consultanță la 360 °

Close