🏄🏼 Blue Ocean 🏄🏼
♦ STRATEGY ♦
O capitală culturală europeană, un județ și o țară întreagă. Sintetizând, de la teorie la practică Blue Ocean Strategy. Astăzi o să te invit la o călătorie virtuală prin metodologia de definire și implementare a strategiei, Blue Ocean Strategy. Chiar dacă discutăm despre o capitală culturală europeană sau despre transferul de la industria grea, la industria ușoară, adică discutăm despre schimbarea focusului de strategie la nivelul unui întreg județ, medotodologia Blue Ocean este aplicabilă. La final, în ultimul material video, extindem aplicabilitatea Blue Ocean și spre un proces de reBranding, reBranding-ul României, re-fresh de țară…
Practică NU Teorie!
🇷🇴 Timișoara 2021 🇷🇴 rescrie istoria Europei!
Vezi mai mult despre 🏄🏼 BLUE OCEAN 🏄🏼 Strategy:
🇷🇴 reBranding România 🇷🇴 Un proiect CSR B2B Strategy ™ |
Tags: B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Blue Ocean Strategy Romania, CSR, Daniel ROŞCA, Povestea Locurilor, reBranding, reSTART România, reSTART Timișoara, Timişoara capitală culturală, Valea JIULUI