Cultura și Civilizația Neamului Românesc la 360 °

Teorie vs Practică

🏄🏼 Blue Ocean 🏄🏼
♦ STRATEGY ♦

O capitală culturală europeană, un județ și o țară întreagă. Sintetizând, de la teorie la practică Blue Ocean Strategy. Astăzi o să te invit la o călătorie virtuală prin metodologia de definire și implementare a strategiei, Blue Ocean Strategy. Chiar dacă discutăm despre o capitală culturală europeană sau despre transferul de la industria grea, la industria ușoară, adică discutăm despre schimbarea focusului de strategie la nivelul unui întreg județ, medotodologia Blue Ocean este aplicabilă. La final, în ultimul material video, extindem aplicabilitatea Blue Ocean și spre un proces de reBranding, reBranding-ul României, re-fresh de țară

Practică NU Teorie!
🇷🇴 Timișoara 2021 🇷🇴 rescrie istoria Europei!
Vezi mai mult despre 🏄🏼 BLUE OCEAN 🏄🏼 Strategy:

🇷🇴 reBranding România 🇷🇴
Un proiect CSR B2B Strategy

* citește mai departe:

[ trenduri în dezvoltarea unei identităţi vizuale corecte ]
3 linii de finanţare pentru afaceri în 2016 + INNOSUP * finanţare inovaţie
Blue Ocean Strategy în 2 zile ... atelier @ Daniel ROȘCA
* are Moldova un videoclip de prezentare păgân ?
[ reBranding vs branding ]
2019 - 2029 [ s t r a t e g y ] how to create 89,042 new jobs...

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Recomandari pentru promovare in marketingul digital pe timp de criza covid19 coronavirus Timisoara
🔥 siguranță 🔥

Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Trenduri inovatie 2018 despre elefanti @ Daniel Rosca B2B Strategy(1)
Falimentul Cirque du Soleil

Blue Ocean Strategy la 360 °

Close