Servicii de consultanță la 360 °

Procesul de consultanță

Consultanță gratuită,
plătită & la rezultat…

A. De ce nu mai dau consultanță gratuită? 1. Pentru că doar sfaturile prietenilor sunt gratuite, consultanță este rodul muncii unui specialist. 2. Pentru că nu îți spun să faci “cum zic eu”, te ajut să iei cea mai bună decizie în cunoștință de cauză și argumentat. 3. Pentru că dacă primești consultanță gratis, nu vei mai pune preț pe ea. 4. Pentru că am în spate peste 20 de ani de experiență profesională, examene, cursuri, zeci de mii de pagini citite și sute de acte normative. 5. Pentru că noaptea trecută am stat până la două să citesc un proiect, în timp ce tu dormeai. Sau duminică am ronțăit un articol din Codul Fiscal vreo 5 ore, în timp ce tu erai la plajă. 6. Pentru că ziua mea are tot 24 de ore, la fel ca a ta, și nici ție nu îți ajunge timpul. 7. Pentru că tu vei salva bani sau vei face bani de pe urma opiniei mele. Același drept am și eu, să fac bani de pe urma muncii mele. 8. Pentru că nu toate cazurile asemănătoare sunt la fel, iar eu, ca să îți dau cea mai bună opinie, trebuie să studiez speța, documentele, particularitățile și să mă duc din nou la lege, că poate s-a modificat ceva între timp, în avantajul tău. 9. Pentru că trebuie să studiez zilnic ca să îți pot da un răspuns argumentat. 10. Pentru că discriminez alți oameni care apreciază muncă mea și mă plătesc pentru ea. 11. Pentru că îmi respect profesia și colegii și nu pot profesa pe un tarif de 0 zero lei. 12. Pentru că prefer să aleg singură să ajut oameni în nevoie, activități civice sau voluntariat și sunt implicată suficient în cauzele mele cât să îmi aducă satisfacție. Tu în ce proiecte de caritate ești implicat? 13. Pentru că de cele mai multe ori nu am primit nici măcar “mulțumesc”. Ba chiar am fost certată. 14. Pentru că la rândul meu respect fiecare specialist pe domeniul lui. Nu mă tund singură și nici gratis, nu îmi scot singură dintîi și nici gratis, nu îmi repar singură centrala și nici gratis. 15. Pentru că în profesia mea 1 + 1 nu fac doi de fiecare dată. Pot face +3 sau -5. Depinde. Valentina

B. Multinaționalele, un rău necesar… !

Consultanță ♦ la rezultat ♦ În ultimii 5 ani nu am mai primit cereri de consultanță gratuită în formă clasică însă am mai primit într-adevăr propuneri de consultanță corelată cu remunerație la rezultat. În toate cazurile am respins cererile… chiar și după ce antreprenorul a parcurs alături de noi câteva etape din procesul de consultanță în speță ateliere de strategie, de poziționare spre reBranding sau de training în vânzări digitale. Dacă în primul caz refuzul este bazat pe o “normalitate” a faptului că antreprenorul vrea de fapt să substituim noi bugetul aferent îndreptării punctelor slabe din afacerea lui și chiar să dețină controlul colaborării… în al doilea caz răspunsul refuzului este chiar și mai justificat. Cum să preiau eu implementarea proiectului când ai parcurs alături de mine etapele strategice și refuzi să te schimbi!? Este irațional să ai așteptări de la altul într-un aspect în care tu nu reușești să îl pui in aplicare. Culmea, să mai și controlezi procesul… de mulți ani sunt împotriva multinaționalelor însă cumva sunt de acord că au fost un rău necesar să trezească dacă mai au ce… antreprenor de succes, citește dintr-o poziție neutră și lasă sentimentele… analizează rațional!

C. Romanian Sales Conference.

Consultanță plătită cu audit preliminar gratuit. Există într-adevăr câteva particularități în funcție de industrie. Dacă în cazul Valentinei datele sunt clare, cifrele vorbesc, indiferent de sinergia dintre ea și clientul ei potențial în cazul nostru trebuie introdus un audit preliminar tocmai pentru a identifica dacă există sinergie între personalitatea și expertiza noastră și prospect. Acest audit este într-o formă minimală, de o oră și 1/2 jumătate și este menit să demonstreze în primul rând capabilitățile noastre și în al doilea rând să identificăm tipologia de antreprenor și în mare tipurile de probleme potențiale în procesele de marketing strategic și vânzări. Este unica soluție identificată în 11 ani de consultanță! Nu uita! Lasă emoțiile și analizează rațional! Te invit să înțelegi în prima etapă procesul nostru de anticipare, în 5 ani NU vor mai exista vânzători, Romanian Sales Conference 2014. În a doua etapă, hai să povestim!

Click To Tweet: Multinaționale, un rău necesar… Romanian #SalesConference

* citește mai departe:

Mormântul lui Vlad Ţepeş ( * Dracula) | Mănăstirea Snagov
Arheologul rus, V. Titov: „ La Tărtăria s-a ivit cea mai veche scriere a omenirii. ”
Câte materiale video ai pe prima pagină a web-ului tău ? Noi avem 7 ... !
Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
360 ° Salvarea Fermei Ţărăneşti @ Avram Fiţiu
Rămâi alături de noi în următorii 5 ani, ai numai de câștigat!

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Viitorul în automotive @ BIBUS SES Timisoara
[ viitorul în automotive ]

LIVE Strategy ™ @ BIBUS SES

DMT Marine Equipment studiu de caz
Ce mai fac clienții noștri!?

Despre procesul de training în marketing-ul industrial...

Close