Felul în care gândim, acționăm și comunicăm!

🔥 Povești vs Emoții 🔥

Despre povești
& emoții… “fără limite”!

Generația Z
1992 – 2000

O nouă generație va pătrunde treptat pe piața muncii va devenii in urmatorii 5 ani principalul consumator dpdv. statistic al valorilor, iar mediul de afaceri trebuie să iși reorganizeze intregul ansamblu de business pentru a atinge aceasta nouă tipologie de consum. Generația nouă care va reprezenta forța de muncă în doar câțiva ani mai este numită și Generația Z sau generația Internetului deoarece în această categorie intră tinerii născuți între 1992 și 2000 care au avut contact încă de la o vârstă fragedă cu tehnologia. Noua generație va fi în general formată din oameni care nu se vor descurca foarte bine să lucreze în echipă tocmai pentru că utilizarea intensă a mediului virtual le-a dezvoltat capacitatea de a se baza pe forțele proprii în îndeplinirea unei sarcini / obiectiv. Profilul de consumator GENERATIA Z este format din principalele atribute care il definesc:

♦ Diferit
♦ Nehotarat
🔥 Introvertit 🔥
♦ Lipsa de timp / ocupat
♦ Familiari cu tehnologia

Generația Millennials
1981 – 1999

Dacă mergem și mai departe o să ajungem la generația Millennials – născuți între anii 1981 şi 1992 care în prezent sunt în perioada de maturitate profesională… an sabatic, welbeing – work and life balance… team building 🔥 fără limite 🔥 mo­mentul millennial la 360 °“ !

Click to tweet: 🔥 #AnSabatic 🔥 #welbeing 🔥 work and #lifebalance… #teambuilding #millennials #HR #resurseumane #GenerațiaZ @ www.picster.ro & @B2BStrategy1

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Concept sedinte de vanzari la GALLA Events
Cum vedem în viitor… !?

Dacă discutăm despre viziune, discutăm implicit despre imaginație!

Blue Digital Strategy
Halatul, unde-i halatul… ?

Rămâi alături de noi în următorii 5 ani, ai numai de câștigat!

Close