Despre povești
& emoții… “fără limite”!
Generația Z
1992 – 2000
O nouă generație va pătrunde treptat pe piața muncii va devenii in urmatorii 5 ani principalul consumator dpdv. statistic al valorilor, iar mediul de afaceri trebuie să iși reorganizeze intregul ansamblu de business pentru a atinge aceasta nouă tipologie de consum. Generația nouă care va reprezenta forța de muncă în doar câțiva ani mai este numită și Generația Z sau generația Internetului deoarece în această categorie intră tinerii născuți între 1992 și 2000 care au avut contact încă de la o vârstă fragedă cu tehnologia. Noua generație va fi în general formată din oameni care nu se vor descurca foarte bine să lucreze în echipă tocmai pentru că utilizarea intensă a mediului virtual le-a dezvoltat capacitatea de a se baza pe forțele proprii în îndeplinirea unei sarcini / obiectiv. Profilul de consumator GENERATIA Z este format din principalele atribute care il definesc:
♦ Diferit
♦ Nehotarat
🔥 Introvertit 🔥
♦ Lipsa de timp / ocupat
♦ Familiari cu tehnologia
Generația Millennials
1981 – 1999
Dacă mergem și mai departe o să ajungem la generația Millennials – născuți între anii 1981 şi 1992 care în prezent sunt în perioada de maturitate profesională… an sabatic, welbeing – work and life balance… team building 🔥 fără limite 🔥 „momentul millennial la 360 °“ !
Click to tweet: 🔥 #AnSabatic 🔥 #welbeing 🔥 work and #lifebalance… #teambuilding #millennials #HR #resurseumane #GenerațiaZ @ www.picster.ro & @B2BStrategy1 |
Tags: Atribut brand, Comunicare, Generația Millennials, Generația Z, PICster ™, Pull Marketing, Well-being