🔥 Călătoria 🔥
Care este legătura?
♦ Capitala imperiul GETIC ♦ Diamantul NEGRU al României ♦ Cel mai curat aer din România ♦ Cea mai bună experiență de condus din România ♦ … atunci când atributul de marcă are o conotație negativă, minerit, negru, mineriade, agresivitate, tot procesul de comunicare este îngreunat pentru că trebuie să depășești o barieră mentală în cadrul audienței tale. Dacă discutăm despre Valea JIULUI – ca să poți să ai o șansă reală în transferul de la industria grea – minerit la industria ușoară, turism, principala provocare este percepția audienței despre regiunea în sine… negru, cărbune, poluare, mineriade & agresivitate! Sintetizând, călătoria prospectului până la decizia de cumpărare prin construcția parametrilor de brand… storytelling.
Vezi povestea emoțională la 360 °
♦ pe urmele romanilor spre SARMIZEGETUSA ♦
Tags: Atribut brand, Consultanţă Marketing în Turism, Storytelling, Storytelling Branding, Valea JIULUI