Susține și TU producătorii români!

Provocările fermierilor români

Calea spre piață

Cea mai mare provocare a fermierului român este calea spre piață – cum ajunge să își vândă produsul. Dacă ești atent la strategia multinaționalelor o să înțelegi faptul că fermierul român este pur și simplu blocat – la tine ajung doar chimicalele – 8 kg de chimicale pe an consumi – iar fermierul român își aruncă marfa pe câmp pentru că de multe ori prețul care i se oferă este aproape de prețul de producție.

Care este soluția?

Am înțeles împreună cum am rămas doar cu 3% din industrie în ultimii 27 de ani… Astăzi o să înțelegem că singura soluție este soluția adoptată de Franța – eliminarea intermediarilor – eliminarea supermarketurilor din lanțul de distribuție. Te invităm să descoperi cel mai puternic antioxidant descoperit până în prezent de cercetători în degustarea noastră virtuală, cel mai curat vin & cea mai bună miere – din Banat, gustul de demult al untului de oaie produs după o rețetă tradițională a momârlanilor din Valea Jiului, puritatea laptelui din Bistrița Năsăud – tărâmul plutașilor, gustul afinelor din Masivul Tulişa – Retezat și nu în ultimul rând legumele BIO din Anina cultivate prin tehnica de permacultură.

Click to tweet: Susține și TU producătorii români!
* #fermieri #agricultură #viațalasat #viațasatului

Satul Romanesc FMCG Agricultura 2

* citește mai departe:

Ce se întâmplă când clientul tău devine competiţie şi statul doarme ? * cazul Afloarei
Timişoara în alb & negru ? #haisăpovestim ... BIO.
[ ultra teambuilding ] [ campanie 100 ]
[ atelier strategie / route to market ]
[ training strategie blue ocean ]
Calea spre piaţă BGS @ SPECTIVE

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
Ice Lights Wonderland
97% din industrie…

Totul despre procesul de marketing industrial...

Satul Romanesc, Amurg Dobogrea
Leru-i LER

Mai mult despre route to market: HUNEDOARA.

Close